فرماندار کاشمر در بازدید از بندهای آبخیزداری و آبخوان داری ارتفاعات شمال این شهر گفت: اقدامات خوبی که سالیان گذشته در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در کاشمر صورت گرفته است از بروز سیل در این شهرستان جلوگیری کرد.

آبخیزداری و آبخوان داری در کاشمر از بروز سیل جلوگیری کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نبی پور گفت: همچنین در راستای هدایت و کنترل سیلاب در غرب شهر کاشمر تمهیدات لازم اندیشیده شد و خاکریزهایی توسط شهرداری ایجاد شد تا سیلاب در مسیر اصلی خود جریان داشته باشد و برای مجموعه مسکن مهر این شهر نگرانی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: با وجود حجم بالای بارشها از عصردیروز تا امروز با تدابیر اتخاذ شده مشکل خاصی در کاشمر وجود نداشته است و سیلاب از سمت غرب شهر در حال عبور است.

فرماندار کاشمر گفت: ماشین آلات شهرداری مسیر سیلاب را هدایت کردند وعملا سیلاب در مسیر رودخانه قرار دارد.

نبی پور افزود: تاکنون میزان بارندگی در ایستگاه تنورچه ۶۸ میلیمتر گزارش شده است و متوسط بارندگی از روز گذشته تا کنون ۴۰ میلیمتر ثبت شده است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق، آبگرفتگی معابر شهر کاشمر و چند روستا رخ داده است که آسیب و خسارت مالی آنچنانی بر جای نگذاشته است و امیدواریم طی ساعات آینده هم مشکل خاصی در شهرستان به وجود نیاید.

فرماندار کاشمر گفت: پیرو هماهنگی شورای مدیریت بحران استان چهار دستگاه ماشین آلات شامل لودر، بیل مکانیکی و بیل بکهو به همراه یک دستگاه کامیون و وانت مزدا به همراه شش نفر نیروی انسانی شامل راننده و تعمیرکار به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها