رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه در تماس مستقیم تلفنی با استاندار خراسان رضوی جویای گزارش از آخرین وضعیت سیل و بارندگی در این استان شد.

رئیس جمهوری جویای تحولات بارندگی و سیل در خراسان رضوی شد/تاکید روحانی بر ارتباط نزدیک با نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، در تماس تلفنی با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، از آخرین اقدامات ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی و تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با خسارتهای ناشی از وقوع سیل اطلاع پیدا کرد.

رئیس جمهوری در این گفت‌ و گوی تلفنی در جریان آخرین میزان خسارتهای سیل در شهرستانهای خراسان رضوی و اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران برای کنترل شرایط قرار گرفت و برای جلوگیری از ورود خسارت به مردم در نتیجه بارشهای رگباری اخیر دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین در این گفتگو پیگیر روند امور اقتصادی در خراسان رضوی و برنامه های استاندار برای ایجاد تحول اقتصادی و توسعه منطقه شد و بر ضرورت برقراری ارتباط نزدیک با علما، به ویژه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد.

رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در جریان این گفتگو ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد مدیریت بحران استان و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای مقابله با خسارت‌های ناشی از وقوع سیل، پیگیری‌های رئیس جمهوری را سبب دلگرمی نیروهای عملیاتی خدمت رسان به مردم دانست

انتهای پیام/

برچسب‌ها