حکم ۱۵۶ صفحه‌ای علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه منتشر شد.

 حکم ۱۵۶ صفحه‌ای اعضای هیئت‌مدیره بانک سرمایه منتشر شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ۲۵ دی ماه سال گذشته بود که اولین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.

در این جلسه، نماینده دادستان به تشریح عناوین اتهامی متهمان پرونده پرداخت و در ادامه متهم علی بخشایش دفاعیات خود را ارائه کرد.

در ادامه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی، نماینده بانک سرمایه به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اعطای تسهیلات پرداخت و پس از آن نماینده سازمان بازرسی کل کشور به دستور قاضی در جایگاه قرار گرفت و توضیحات خو را ارائه کرد و در ادامه وکیل متهم بخشایش نیز به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در یکم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد. در این جلسه از دادگاه، متهم پرویز کاظمی به ارائه دفاعیات خود پرداخت و پس از آن نماینده دادستان و نماینده بانک سرمایه توضیحات خود را ارائه کردند و پس از آن وکیل متهم کاظمی به ارائه دفاعیات خود پرداخت. 

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در روز هشتم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.


در این جلسه از دادگاه، نماینده دادستان در ابتدا اظهارات خود را ارائه کردن و در ادامه از مطلعین خواست تا برای پاسخگویی به سئوالات در جایگاه قرار گیرند؛ پس از آن متهم بخشایش برای ارائه آخرین دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت و وکیل متهم نیز به دفاع از موکل خود پرداخت.

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در نهم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، متهم محمدرضا توسلی دفاعیات خود را در محضر دادگاه ارائه کرد و به سئوالات قاضی پاسخ داد و پس از آن نماینده دادستان به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات متهم پرداخت و پس از آن وکیل متهم توسلی دفاعیات پایان خود را ارائه داد.

در ادامه چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه، متهم پرویز کاظمی برای ارائه آخرین دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت و به تشریح دفاعیات خود پرداخت.

قاضی مسعودی مقام، در روز ۲۷ اسفندماه سال گذشته و در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و متهمان مرتبط از صدور احکام اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی خبر داد و گفت: هر کدام از این متهمان به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

متن کامل حکم علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی، اعضای هیات مدیره بانک سرمایه را اینجابخوانید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها