البرز- حمید کریمی گفت: اصناف باید در اندیشه جلب رضایت مردم باشند و آن را مهم ترین هدف برای فعالیت خود قرار دهند چراکه اگر مردم نباشند اصناف هم وجود نخواهند داشت.

برای ایجاد آرامش وثبات در بـازار تـلاش می‌کنـیم

حمید کریمی رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در جلسات مختلف با اتحادیه های اصناف تاکید کرده ایم که باتوجه به شرایط موجود در بازار با رعایت انصاف بحث تکریم مشتری در اولویت کار قرار گیرد.

وی ضمن تحلیل بازار در سال جاری گفت: کشور در سال گذشته با پدیده گرانی و گاها کمبود اجناس مواجه بود از همین رو به سهم خود همواره تلاش کرده ایم تا آرامش را به بازار برگردانیم.

کریمی تصریح کرد: گشت های ویژه بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها همواره در بازار حضور داشته و بدون کمترین مدارا با صنوف متخلف برخورد صورت گرفته است.

وی در خصوص نقش اتاق اصناف در کنترل تورم اقتصادی موجود در بازار گفت: بحث تورم بسیار گسترده بوده و تمامی ارگان ها را در بر می گیرد این در حالی است که برطرف کردن این مشکل عزم همگانی را می طلبد.

رئیس اتاق اصناف استان البرز ادامه داد: هنگام تحریم و تورم ناشی از آن  باید تمامی ارگان ها در کنار اصناف و مردم بوده با حمایت آن ها این معضل پشت سر گذاشته شود چرا که اصناف به تنهایی نمی توانند نقش مفیدی را ایفا کند و بازار با مشکل مواجه می شود.

کریمی در خصوص مهم ترین چالش پیش روی اصناف گفت: پرداخت هزینه های مربوط به دارایی، مالیات و عوارض را وظیفه خود می دانیم اما متاسفانه در بسیاری از مواقع اصناف باید عوارض نامتعارف و ناعادلانه ای را بپردازند.

وی تصریح کرد: اصناف مختلف با زندگی و معیشت مردم درگیر بوده و این در حالی است که معتقدیم اگر صنوف مورد بی عدالتی قرار گیرند در حقیقت آن هزینه از جیب مردم پرداخت خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان البرز در پایان با اشاره به اهم اهداف سال جاری اتاق اصناف گفت: بدون شک باید بازار کنترل شود و تحقق این مهم عزم همگانی را می طلبد لذا انتظار داریم نهادهای مربوطه توزیع برخی اقلام را به صنوف واگذار کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها