البرز- داود عزیزی گفت: سال موفقی از حیث مدال آوری و میزبانی از رویدادهای ملی برای شهرستان فردیس در سال گذشته رقم خورد.

سال موفقی در مدال‌آوری و میزبانی‌های ملی داشتیم

داود عزیزی رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین و در ارزیابی ورزش فردیس در سال ۹۷ گفت: خوشبختانه در ابعاد مختلف ورزش شهرستان روند رو به رشدی را طی کرد و این موضوع مورد تایید اداره کل ورزش وجوانان البرز و فرمانداری نیز قرار گرفت.

وی افزود: میزبانی از ۱۶ مسابقه کشوری، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و شکل گیری ۵ هیئت ورزشی جدید همه وهمه در سال گذشته رقم خورد و در تحقق آنها تلاش های زیادی از سوی خانواده بزرگ ورزش شهرستان شاهد بودیم.

عزیزی با بیان اینکه سهم باشگاه های خصوصی در افزایش سرانه ورزشی شهرستان بسیار اثر گذار بوده است گفت: در حال حاضر ۲۳۷ باشگاه ورزشی در شهرستان فردیس فعالیت دارند این در حالی است که این میزان در سال های قبل تنها ۱۲۰ باشگاه بوده است.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس تنها پروژه نیمه کاره شهرستان را سالن ورزشی طبقاتی عنوان کردو گفت: اخیرا استخر جدیدی در شهرستان به بهره برداری رسید ضمن آنکه در سال ۹۷شاهد افتتاح چند فضای ورزشی از سوی بخش خصوصی بودیم که شاخص ترین آنها مجموعه ورزش های آبی نشاط فردیس بود.

وی سرانه فضای ورزشی شهرستان را ۶ سانتی متر عنوان کرد وگفت: علیرغم همه تلاش های صورت گرفته وافتتاح چندین پروژه ورزشی همچنان فردیس محروم ترین شهر کشور از حیث سرانه ورزشی است و نیاز است تا در این حوزه با ایجاد تسهیلات لازم ظرفیت های بخش خصوصی بیشتر به کار گرفته شود.

عزیزی در پایان گفت: آینده روشنی را برای ورزش فردیس متصورم ومعتقدم با توجه به ظرفیت های بالای جوانان این منطقه سال های پیش رو شاهد مدال آوری وافتخارآفرینی بیشتر آنهاخواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها