معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی از اسکان موقت سیل زدگان در روستاهای شهرستان های بردسکن، نیشابور و سرخس خبر داد.

اسکان اضطراری سیل زدگان در ۳ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، اسماعیل بهمن آبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در هلال احمر خراسان رضوی به اقدامات صورت گرفته در امداد رسانی به سیل زدگان خراسان رضوی اشاره و اظهارکرد: بارش‌های رگباری در خراسان رضوی موجب جاری شدن سیل در برخی شهرها و تخریب و یا آسیب دیدن تعدادی از خانه‌های روستایی شد.

وی افزود: تیم‌های هلال احمر با توجه به اتفاقات صورت گرفته با حضور در محل‌های وقوع حوادث ضمن امداد رسانی لازم، توزیع برخی اقلام از جمله چادر، موکت و مواد غذایی را بین سیل زدگان به انجام رساندند.

معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته در به دلیل وقوع سیل در روستای صمدآباد سرخس مجبور به اسکان موقت ۱۰۰ نفر از ساکنان این منطقه و توزیع اقلام مورد نیاز در این این افراد شدیم.

بهمن آبادی با اشاره به بارش‌های کم سابقه در بردسکن گفت: به دلیل وقوع سیل در روستای کلاته نو، درونه، سیف آباد ومحمد آباد ساکنان این مناطق نیز به صورت موقت در زائرسرای امام رضا (ع) بردسکن ومسجد امام حسن مجتبی (ع) اسکان داده شدند.

وی همچنین از اسکان موقت ۹۱ نفر از ساکنان روستاهای عطائیه و کلاته باغ وده حسینی در نیشابور خبر داد و گفت: در سیل کلات نیز نیروهای امدادی با حضور در مناطق سیل زده اقدامات لازم را به انجام رسانده و اقلام امدادی را بین ساکنان آن مناطق توزیع کردند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها