سرپرست ایستگاه سوم آتش‌نشانی مشهد از نجات ۶ نفر در آتش‌سوزی ساختمان چهار طبقه در مشهد خبر داد.

نجات ۶ نفر در آتش‌سوزی ساختمان چهار طبقه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد جواد سبحانی در این رابطه گفت: صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان قائم توسط اهالی ساختمان به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌ رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد به سرعت تیم های امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه سوم آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: این واحد مسکونی به مساحت تقریبی ۱۲۰ مترمربع در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه ۷ واحدی دچار آتش‌سوزی شد و دود ناشی از آن طبقات فوقانی ساختمان را در برگرفت به طوریکه تعدادی از ساکنان را برای خروج از ساختمان دچار مشکل کرده بود.

سرپرست ایستگاه سوم آتش نشانی مشهد آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل آتش سوزی، جریان اصلی برق و گاز را قطع کردند و ضمن ایمن‌سازی محل، به وسیله تجهیزات خاموش‌کننده، مشغول مهار آتش شدند.

سبحانی ادامه داد: با توجه به حجم دود ناشی از این آتش‌سوزی و احتمال محبوس شدن ساکنان در این واحد مسکونی و بخش‌های دیگر مجتمع، گروه دیگری از نیروهای آتش‌نشانی و تیم نجات پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، عملیات جست‌وجو در محل حادثه را آغاز کردند که موفق شدند ۶ نفر از ساکنان ساختمان را از داخل دود خارج کرده و به محیط امن انتقال دهند.

وی در خصوص علت آتش سوزی گفت: علت وقوع این آتش‌سوزی که کانون آن آشپزخانه منزل بود، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی این منطقه در دست بررسی است.

سبحانی تاکیر کرد: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر، مهار و کاملاً خاموش کردند. و این حادثه خسارات جانی نداشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها