دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد گفت: این کانون‌ها به نام امام عصر(عج)، بسته‌های فرهنگی با عنوان «بچه‌های مسجد» با کمک مردم تهیه‌کرده‌اند که به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

ارزانی: بسته‌های فرهنگی "بچه‌های مسجد" به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد با اشاره به برنامه‌های این کانون‌ها برای جشن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: تابلو نفیسی باحضور استاد بدرالسماء با عنوان «المهدی طاووس اهل الجنه» رونمایی کردیم که از این تابلو که اثر نفیسی برگرفته از نقاشی و خط است، ‌پوسترهایی تولید می‌شود و برای کانون‌های فرهنگی مساجد استان‌ها ارسال می‌شود تا در ایام دهه مهدویت و نیمه شعبان در مساجد مورداستفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهدویت بناست در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شود، گفت: این دوره‌ها باهدف آشنایی هرچه بیشتر افراد با امام زمان(عج) همزمان با این ایام برگزار می‌شود.

ارزانی با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این ایام به نام امام عصر(عج)، بسته‌های فرهنگی با عنوان «بچه‌های مسجد» با کمک مردم تهیه‌کرده‌اند که به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد که این بسته‌ها شامل محتواهایی درباره امام عصر(عج) و آشنایی هرچه بیشتر مردم با آموزه‌های مهدوی است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد از تولید نماهنگی با موضوع مشترکت امام زمان (عج) و این سیل اخیر در حال تهیه است، افزود: این نماهنگ در ایام نیمه شعبان رونمایی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری و همچنین مساجد در هر استان به‌ تناسب زمانی، برنامه‌هایی به‌ صورت سخنرانی و برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در دستور کار دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها