۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 652551

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به ۸ هزار و ۸۷۸ واحد صنفی در جریان سیل در ۷ استان کشور خبر داد.

خسارت سیل به ۸۸۷۸ واحد صنفی

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیمان زندی بالاترین آمار واحد های صنفی آسیب دیده را با ۴ هزار و ۳۳۵ واحد مربوط به لرستان اعلام کرد و گفت: همچنین ۶۰۰ واحد قالیبافی نیز در این استان آسیب دیده است.

او افزود: بالاترین آمار آسیب به واحدهای قالیبافی مربوط به استان گلستان با ۱۰ هزار واحد است و در حوزه صنف نیز ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در این استان آسیب دیده است.

نماینده وزارت صنعت، معدن وتجارت در ستاد بحران کشور، تعداد واحدهای صنفی آسیب دیده در ایلام را نیز یکهزار و ۴۵۰ واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به واحد های قالیبافی پس از گلستان و لرستان به واحدهای ایلام وارد شده که تعداد آن به ۲۰۰ واحد می رسد.

زندی همچنین آمار واحد های صنفی آسیب دیده در استان های مازندران، فارس، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری را نیز به ترتیب ۷۳۶، ۱۵۰، ۱۰۰ و ۷ واحد اعلام کرد.

به گفته رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان آمار واحدهای صنفی و قالیبافی آسیب دیده در جریان سیل خوزستان نیز پس از جمع بندی اعلام می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها