نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره امور با سرپرستی باعث یک بحران شدید برنامه‌ای و مدیریتی در استان خراسان رضوی خواهد شد .

اداره امور با سرپرست باعث ایجاد روزمرگی در خراسان رضوی شده است

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در انتخاب مدیران و مسئولان پست های حساس استان خراسان رضوی اتلاف وقت زیادی صورت گرفته است و این بلاتکلیفی و اداره آنها با سرپرست خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به استان وارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرپرستان در هر سازمان و مجموعه‌ای در حقیقت امور روزمره را انجام می‌دهند و از آنان توقع برنامه ‌ریزی بلندمدت و استراتژیک نمی باشد، تصریح کرد: این استان وسیع و پرجمعیت، همواره زمینه ‌ساز فرصت‌ها و تهدیدهایی بوده است که ضرورت تصمیم‌ گیری‌ها و مدیریت‌های صحیح را دو چندان می‌کند و اداره امور با سرپرستی باعث یک بحران شدید برنامه‌ای و مدیریتی در استان خواهد شد که طبیعتا  تبعات فراوانی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اداره کارها از معاونت استاندار تا بخشدار با سرپرست باعث می شود که در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در سطوح مختلف تاخیرهایی صورت بگیرد که بدون تردید بیشترین ضرر و هزینه در این باره متوجه مردم خواهد شد.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به اینکه بلاتکلیفی در اداره مشاغل کلیدی باعث ایجاد روزمرگی در استان شده است، بیان داشت: از یک سرپرست نباید انتظار برنامه ریزی کلان داشت و طبیعتا وی به دنبال اجرای امور جاری و روزانه است.

وی اظهار داشت: از طرفی این موضوع باعث شده است که بسیاری از مسائل استان در حال حاضر که قابلیت برطرف شدن دارند؛همچنان استمرار داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما و مردم از مسئولان اجرایی این است که این موضوع هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و مدیران اصلی و تصمیم گیر انتخاب و اداره امور را بر عهده بگیرند.

برچسب‌ها