تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) برای خودمان ‌قائل نیستیم، ‌ گفت: آستان قدس سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی است.

هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) برای خودمان ‌قائل نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با تولیت آستان مقدس کاظمین که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های بین دو آستان مقدس رضوی و آستان مقدس کاظمین را در موضوعات مختلف به ویژه مسائل فرهنگی گسترش دهیم و هرگونه همکاری را وظیفه خودمان می‌دانیم.

وی افزود: آستان قدس در طول سال پذیرای ۳۰ میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی است، که بخش قابل توجهی از زائران غیر ایرانی ما برادران و خواهران عراقی هستند که برای اجرای برنامه‌های مخصوص به آنها، یکی از صحن‌ها و رواق‌ها را اختصاص دادیم، البته همه صحن‌ها و رواق‌ها در خدمت همه زائران است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این حداقل امکاناتی است که در اختیار زوار عراقی قرار می‌دهیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرچه بهتر و بیشتر امکانات و وضعیت زوار عراقی را بهبود ببخشیم.

مروی بیان کرد: ما برای خودمان هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) قائل نیستیم و هرکاری که باعث شود زائران زیارت خوب و راحتی داشته باشند وظیفه خودمان می‌دانیم که انجام دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها