خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: طبق دستور استاندار، بخشداران از مطبوعات داخلی استان با خرید اشتراک روزنامه ها حمایت کنند زیرا با اوضاع و احوال موجود حال مطبوعات استان خوب نیست اما شما نیز اشتراک روزنامه ها را خریداری کنید.

۷اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت فرمانداران و بخشداران برای استقرار در محل خدمت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری خراسان شمالی، دکتر ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی با بخشداران استان گفت: با توجه به اینکه استاندار در مورد محل سکونت فرمانداران و بخشداران در محل خدمت خود بازه زمانی را تعیین کرده است؛ آخرین مهلت برای استقرار در محل خدمت ۷اردیبهشت ماه است و بخشدارانی که نمی توانند استعفا دهند.

وی اظهار داشت: تا هفتم اردیبهشت بخشداران و فرمانداران باید در محل خدمت خود همراه با خانواده هایشان مستقر شوند و اگر چنین امکانی برای آنان نیست استعفای خود را اعلام کنند تا بتوانیم تا ۱۵اردیبهشت ماه بخشداران جدید را منصوب کنیم.

وی بر مقاوم سازی منازلی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند تاکید کرد و افزود: بخشدارانی که در حوزه اهل تسنن مستقر هستند با علما و بزرگان اهل سنت نشستی برگزار کنند تا موضوع مقاوم سازی منازل با استفاده از نفوذ فرهنگی و مذهبی ایشان به نتایج مطلوب برسد.

حیاتی راه روستایی، ابنیه مسکونی و ساخت پل را از اولویت های نخست کاری بخشداران در مناطق سیل زده دانست و افزود: باید با توجه به دستور استاندار یک بار برای همیشه موضوع مقاوم‌سازی منازل حل شود و دراین مسیر پیوست های فرهنگی و اجتماعی در این بحث لحاظ شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع انتخابات سال جاری اشاره کرد و در ادامه با تاکید بر اینکه بخشداران باید مجری دستورات استاندار باشند، تصریح کرد: بخشداران در زمان انتخابات توجیه خواهند شد اما قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی دستور کار مدیریت عالی استان است و اینکه زمینه های مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: استاندار در خصوص حوزه های عمرانی برنامه های خاصی دارد که بخش عمده ای از هیات وزیران به دعوت استاندار به این استان خواهند آمد لذا شما بخشداران مشکلات خود را احصا کرده تا به وزرای مربوطه اعلام کنیم.

ولی الله حیاتی افزود: طبق دستور استاندار، بخشداران از مطبوعات داخلی استان با خرید اشتراک روزنامه ها حمایت کنند زیرا با اوضاع و احوال موجود حال مطبوعات استان خوب نیست اما شما نیز اشتراک روزنامه ها را خریداری کنید.

وی خاطرنشان کرد: شما بخشداران باید خدمات دولت را به بهترین شکل ممکن انتقال دهید زیرا دولت دراین حوزه مظلوم واقع شده و بیان خدمات دولت بیان عملکرد نظام است.

در این نشست بخشداران هر شهرستان به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند که معاون سیاسی استاندار پس از استماع این مشکلات بر حل آن ها قول مساعد داد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها