فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما نیروهای مسلح با تمام وجود پایبند انقلاب، اسلام و قرآن هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی‌امر هستیم.

سردار رحیمی: ناجا پشتیبان سپاه است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، همایش نیمه شعبان در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشگری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: به دلاورمردان سپاه عزیز درود می‌فرستم؛ دلاورمردانی که دشمن احمق به رهبری یک آدم کازینودار، سردمدار آن است و شما عزیز مردان را به عنوان تروریست اعلام کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران یکی از پاک‌ترین نهادهاست که شیطان بزرگ آن را به عنوان تروریست اعلام کرد و همگان دیدید که چگونه مردم به سپاهیان و بسیجیان عرض ارادت کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما پشت سپاه پاسداران هستیم چون سپاه و بسیج با تمام توان از حیثیت ملت دفاع می کند.

وی به سربازان گمنام و قهرمان و دلاور امام زمان درود فرستاد و گفت: با مجاهدت‌های خاموش و گمنام شما امنیت و آرامش مردم محقق شده است.

وی به دستگیری عبدالمالک ریگی که با عملیات سربازان گمنام به وقوع پیوست پرداخت و گفت: هواپیمای شرور یاغی را مقتدرانه نشاندید و با کارهای اطلاعاتی که در دنیا بی‌نظیر بود، توانستید یکی از افرادی را که بزرگترین سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حامی‌اش بود، دستگیر کنید.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما امروز به عنوان نیروی انتظامی خواستیم در این همایش بر دهان دشمن بزنیم و همانطور که در عمل در کنار هم هستیم، نشان دهیم که ما نیروهای مسلح به اسلام، انقلاب و قرآن با تمام وجود پایبند هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی امر هستیم.

وی گفت: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم و برای آرمان‌های امام(ره) و رهبری، جان خود را تقدیم خواهیم کرد.

سردار رحیمی به محاصره اقتصادی دشمن پرداخت و گفت: دشمن ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و ما را محاصره کرده است و نمی‌گذارد که کوچکترین کمک از سوی کشورهای دیگر آن هم برای حوادث طبیعی مانند سیل به کشور وارد شود.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده ایم؛ ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده‌ایم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها