البرز- فرهاد کشاورز با بیان این که لیگ برتر فوتسال از چهارم تیرماه آغاز می شود و تکلیف مان برای حضور در فصل جدید روشن نیست گفت: تمامی تیم ها اردوی آماده سازی خود را آغاز کرده اند اما زمان به ضرر باشگاه مقاومت در حال سپری شدن است.

برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بلاتکلیف هستیم

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به قانون منع به خدمت گرفتن بازیکن سرباز برای تیم های نظامی در حال حاضر ما ۱۳ بازیکن خود را از دست داده ایم و تنها ۴ بازیکن برای فصل جدید می توانیم جذب کنیم.

وی که هنوز قراردادی با باشگاه مقاومت برای فصل جدید منعقد نکرده در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت: بعد از دیدار برگشت پلی آف مقابل گیتی پسند قرارداد من به اتمام رسید اما به مردم قول دادم که فصل بعد نیز در این تیم بمانم و با کمک مدیریت باشگاه تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی مقاومت البرز تصریح کرد: در حال حاضر تکلیف باشگاه مشخص نیست چرا که در صورت استمرار قانون عدم جذب بازیکن سرباز، تیمداری سپاه در قالب باشگاه مقاومت بعید به نظر می رسد.

کشاورز از ماندن سهام تیم مقاومت در البرز خبرداد و گفت: بطور حتم این سهام برای مردم استان بوده و امیدواریم با رفع موانع، حضور دوباره مقاومت را در سطح اول فوتسال کشور شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: البرز به طور قطع در لیگ برتر تیمداری خواهد کرد و اگر قرار به ماندن من در تیم باشد می دانم که شرایط دشواری در پیش دارم اما ضمن استفاده از ظرفیت انسانی حاضر در استان راهکارهای خود را برای ادامه مسیر خواهم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها