سیستان و بلوچستان-مدرسه فوتبال شهید بهشتی چابهار با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا ساکت مشاور عالی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال و تعدادی از بازیکنان و مر بیان سابق تیم های ملی و باشگاهی فوتبال و فو تسال، مسئولین اداره ورزش و جوانان چابهار و باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی چابهار در مجموعه ورزشی کوی بندر چابهار افتتاح شد.

افتتاح مدرسه فوتبال شهید بهشتی در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان از راه اندازی و افتتاح مدرسه فوتبال شهید بهشتی در مجموعه ورزشی چندمنظوره بندر چابهار خبر داد.

بهروز آقایی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی وکمک به شکوفایی و پرورش استعدادهای کودکان و فرزندان در این استان کم برخوردار و دور از مرکز با همکاری تعاونی مصرف کارکنان نسبت به راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی اقدام نموده است.

وی در ادامه گفت: هدف از تشکیل باشگاه فرهنگی و این باشگاه، تقویت نشاط ورزشی در بین کارکنان و خانواده ها و تربیت، هدایت وجهت دهی و پرورش استعدادهای نونهالان و نوجوانان شهرستان چابهار می باشد.

آقایی در ادامه افزود: مدرسه فوتبال با حضور کارشناسان ارشد تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی و دعوت از بازیکنان سابق تیم های ملی، استقلال و پرسپولیس در هر ماه در رده های سنی ۵ تا ۱۵ سال و طی سه روز در هفته فعالیت خود را آغاز می نماید.

شایان ذکر است مدرسه فوتبال شهید بهشتی با حضور محمدرضا ساکت مشاور عالی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال و جمعی از بازیکنان سابق تیم های ملی و باشگاهی فوتبال و جمعی از مدیران شهرستان و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی رسما افتتاح شد وفوتبال آموزان در کنار آموزش علمی و تمرینات زمین چمن مجموعه ورزشی از  امکانات کمک آموزشی استخر و باشگاه بدنسازی نیز زیر نظر مربیان مجرب استفاده خواهند نمود.

برچسب‌ها