عضو مجمع تشخیص نسبت به مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر مهمتر بودن برجام و تلگرام نسبت به قیمت گوشت واکنش نشان داد.

با مذاکرات قرار بود کشور بهشت شود اما جهنم هم نشد!

 به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، با فرارسیدن هفته کار و کارگر در حالی وضعیت معیشتی مردم با سختی مواجه شده است که پیش از این یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مطلبی ادعا کرده بود: «دولت روحانی با همه ضعف‌ها و ناتوانی‌ها و ملاحظه‌ها و گیرافتادن بین تهدیدات و تضییقات ترامپ و فشارهای داخلی، دو تا «جواد» دارد که به خواست‌های رأی دهندگان نزدیک‌اند و دو بال روحانی (برجام و تلگرام) را نمایندگی می‌کنند؛ جواد ظریف و جواد آذری جهرمی.» 

در همین راستا احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالی مبنی بر اینکه آیا  واقعا اولویتِ اصلی مردم برجام و تلگرام است و مطرح شدن چنین ادعایی زیر سوال بردن مطالبه اصلی آنان در زمینه وضعیت اقتصادی آنان نیست» گفت: من نمی‌­دانم از کجا این حرف را می‌زنند و از کجا نظرسنجی کردند؟ به ما هم بگویند تا ما هم در این باره خاطرجمع شویم.

وی ادامه داد: البته بله. ممکن است برای  دسته‌ ­ای از مردم ایران که حساسیت­‌های اجتماعی و سیاسی دارند،  برجام مهم‌تر از گوشت باشد، شاهد هم بودیم آنهایی که برجام را می‌­خواستند گفتند برجام اگر بیاید همه جا بهشت می­‌شود؛ در نتیجه وقتی چنین تصوری را دارند طرفدار برجام می‌­شوند، چرا که مردم دوست دارند  وضع­شان خوب شود، البته بهشت که سهل است جهنم هم شود، غنیمت است.

 توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: ولی اگر انتهای قضیه را نگاه کنیم معتقدم که این حرفها گزاف است و به این صورت نیست که از قولِ تمام مردم بشود این حرفها مطرح کرد  زیرا عده کثیری از مردم این‌طور نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها