سیستان و بلوچستان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از نخستین سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

نخستین سفر رسمی رئیس قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از نخستین سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: آیت‌الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه قضاییه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده‌ که نشان از توجه و اهمیت وی به این استان می باشد که قطعا  برای این استان اثرات مثبتی را در پی خواهد داشت.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم این سفر برای مردم سیستان و بلوچستان و دستگاه قضایی پر خیر و برکت باشد و آنچه که برای مردم خیر است در سفر  رییس قوه قضاییه رقم بخورد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضایی در استان به نحواحسن استفاده نماییم.

ابراهیم حمیدی افزود: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان نیز ۶ هئیت از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستان های استان سیستان و بلوچستان اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستان ها را بررسی می‌کنند که مشکلاتی که توسط این هئیت در استان جمع آوری می‌شود در جلسه مسئولان عالی رتبه قضایی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌شود.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با نخبگان ،دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است.

ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه قرار دارد.

بنا به گزارش خبرنگار قدس آنلاین :مردم سیستان و بلوچستان اعم از معتمدین ،روحانیون ،شورا های اسلامی ،فرهنگیان ،دانشجویان و دیگر اقشارمردم از اینکه آیت الله ابراهیم رییسی رییس قوه قضایه  استان سیستان و بلوچستان را بعنوان  اولین سفر خود انتخاب نمودند ضمن ابراز خرسندی بیان داشتند که این سفر نشان از اهمیت وتوجه ویژه ایشان به مردم دور افتاده این استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها