سیستان و بلوچستان- حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز همراه با جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سیستان و بلوچستان شد.

رئیس قوه قضاییه وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد زاهدان شد و مورد استقبال رسمی استاندارسیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهل تشییع و امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان و جمعی از مقامات و مدیران استانی قرار گرفت.

این نخستین سفر رسمی رئیس قوه قضائیه به سیستان وبلوچستان است.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به استان است.

شناسایی و بررسی مشکلات، کاستی ها و معضلات در حوزه های قضایی و دادگستری جزو برنامه های اصلی آیت الله رئیسی و هیات همراه در این سفر است.

شایان بذکر است نمایندگان دستگاه قضا نیز به شهرستان های سراسر استان اعزام شده و از نزدیک مشکلاتی که مستقیم و یا غیرمستقیم در حوزه های قضایی، امنیتی، اجتماعی و... به قوه قضائیه مربوط است را بررسی و در جاهای مورد نیاز ورود کرده و ضمن رفع مشکلات، دغدغه های مردم را نیز مرتفع خواهند نمود.

همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه است.

برچسب‌ها