البرز- اردشیر درویشی از حضور پرشور استان‌های مختلف در اولین مرحله مسابقات تورینگ و سافاری کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در سطح بالا و با حضور بیش از ۸۰ خودرو از سراسر کشور در حال برگزاری است.

رقابت ۸۰ خودرو در مرحله اول مسابقات " تورینگ و سافاری" کشور

اردشیر درویشی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان البرز صبح امروز(پنجشنبه) در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جاذبه گردشگری کویر و کوهستان در البرز باعث شده تا استان البرز به عنوان پایلوت قرار گیرد و شرکت کنندگان در قالب مسابقات تورینگ و سافاری از البرز مسیری را به کویر مرنجاب در استان اصفهان طی کنند.

وی با بیان این که اختتامیه این مسابقات به میزبانی استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان روز جمعه مسافت اصفهان و مرنجاب را به مقصد البرز طی خواهند کرد و اختتامیه این مسابقات نیز به میزبانی استان برگزار می شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز ضمن اشاره به سطح بالای مسابقات، گفت: ۸ شرکت کننده آماتور و ۸ شرکت کننده حرفه ای از هر استان در البرز حضور دارند و سهم میزبان نیز دو برابر این تعداد است.

درویشی که مسئولیت کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون اتومبیلرانی کشور را نیز عهدهدار است،  تصریح کرد: سطح بالای مسابقات از قبل مشخص بود،  از همین رو استان های دیگر جهت انتخاب شرکت کنندگان مسابقات انتخابی برگزار کرده و بهترین نفرات راهی رقابت ها شده اند.

وی از برگزاری مسابقات رالی البرز شناسی پس از ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این مسابقات جهت شناساندن البرز و جاذبه های گردشگری استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها