خراسان شمالی- عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: اکنون حجم متوسط بنزین مصرفی در کشور ۹۰ میلیون لیتر بنزین در روز است و این حجم مصرف در پیک تا ۱۱۰ میلیون لیتر در روز نیز می رسد.

وزیر کشور: زمان و قیمت بنزین سهمیه‌بندی مشخص نیست
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در بازدید از مناطق سیل زده خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت:  اکنون حجم متوسط بنزین مصرفی در کشور ۹۰ میلیون لیتر بنزین در روز است و این حجم مصرف در پیک تا ۱۱۰ میلیون لیتر در روز نیز می رسد.
وی اظهار داشت: قیمت فروش و حجم مصرف بنزین در کشور از نظر اقتصادی، زیست محیطی و سلامت انسان ها قابل قبول نیست و باید در قیمت ها و نوع ارائه بازنگری شود.
وی افزود: قیمت و زمان سهمیه بندی بتزین هنوز قطعز و اجرایی نشده و متاسفانه برخی از شایعات باعث ایجاد صف های طولانی در پمپ بنزین ها شد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در تامین سوخت هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد، گفت: بنزین و گازوئیل مازاد بر نیاز کشور تولید می شود و هیچ کدام از جایگاه های سوخت کمبود سوخت ندارند.
وزیر کشور گفت: به محض اینکه نهایی شود حتما به اطلاع مردم خواهد رسید و این موضوعات از جمله مسایلی است که همواره همکاری مردم را می طلبد.
گفتنی است وزیر کشور ظهر پنج شنبه به مدت 2 روز به منظور از بازدید از مناطق سیل زده و رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی به این استان سفر کرده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها