سیستان و بلوچستان-با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مجموعه پرسنل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل برگزار شد، رئیس جدید اداره فاوا این اداره کل معرفی گردید.

تودیع و معارفه رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، در جلسه ای که امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت) برگزار شد؛ طی حکمی از سوی بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، ملک حسن پاد به‌عنوان رئیس جدید اداره فاوا این اداره کل منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است:

"با توجه به سوابق خدمتی، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ وظایف اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به جنابعالی ارجاع می شود؛ امید است با بهره گیری از تجارب و تخصص و همکاری و تعامل با همکاران آن اداره در چهارچوب قوانین و مقررات، آیین نامه ها و ضوابط سازمانی در انجام امور محوله موفق باشید."

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان ضمن آرزوی موفقیت برای "پاد" در سمت رئیس اداره فاوا و تأکید بر هوشمندسازی فرآیندهای دریایی و بندری و توجه به آموزش تخصصی کارکنان، از تلاشها و اقدامات موثر "روان بخش" در طی دوره سرپرستی این حوزه قدردانی نمود.

شایان به ذکر است مدت ۲۱ ماه معاونت طرح توسعه بندر و ۸  سال مسئول ارتباطات و مخابرات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در سابقه خدمتی ۱۹ ساله ایشان قرار  دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها