گیلان- نخستین همایش استانداران سراسر کشور در سال ۹۸، به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

اولین همایش استانداران سراسر کشور در سال ۹۸ برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در نخستین همایش استانداران در سال ۹۸ که با محوریت بررسی مسائل روز کشور، با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و تعدادی از معاونین وزارت کشور برگزار شد، شرکت کرد.

در این جلسه، نجار جانشین رئیس قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده، گزارشی از وضعیت مناطق سیل زده ارائه کرد و همچنین گزارشی از شرایط بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و شرایط اقتصادی پیش رو از سوی دین پرست جانشین رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ارائه شد.
همچنین درخصوص نحوه برگزاری انتخابات و هماهنگی های لازم در این خصوص از سوی جمال عرف معاون سیاسی وزیر توضیحاتی ارائه گردید.
در آخرین بخش این همایش، وزیر کشور در خصوص مسائل روز کشور، سیاست ها و برنامه های پیش روی وزارت کشور در سال جاری بیان کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه های انتخابات سال جاری افزود: انتخابات امسال در چارچوب قانون و با رعایت مر قانون برگزار می شود که هفته قبل ستاد انتخابات تشکیل شد و دستورالعمل ها و بخشنامه ها در این مرحله ابلاغ شده است و باید تلاش کنیم انتخابات سال جاری یک انتخابات قانونی و با رعایت مر قانون باشد و بتوانیم این انتخابات را به طور کاملا سالم، در فضای امنیتی مطمئن و با مشارکت بالا برگزار کنیم.
وی افزود: مقرر شد استانداران از هم اکنون دنبال شناسایی معتمدین اجرایی و ارائه آموزش های لازم باشند تا در موعد مقرر بتوانیم کارها را با سرعت زیاد پیش ببریم.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از استان ها در سیل اخیر آسیب دیده اند و برخی از استان ها معین هستند و بقیه استان هم کمک می کنند. در جلسه امروز برنامه ریزی شد هر کدام از استان ها چه اقداماتی انجام دهند.
وزیر کشور ادامه داد: موضوع امنیت با توجه به شرایط منطقه و تهدیدهایی که صورت می گیرد لازم بود که ما مسائل امنیتی سال قبل کشور را با استانداران که روسای شورای تامین هستند، بار دیگر مرور کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها