رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پویش افطاری نیازمندان مشهد در ماه مبارک رمضان در این شهر راه اندازی شود.

پویش افطاری نیازمندان مشهد در ماه رمضان راه اندازی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد اظهار کرد: بسترهای عمومی برای بهره‌مندی بیشتر مردم از ماه رمضان توسط شهرداری باید در پایتخت معنوی کشور ایجاد شود.

وی افزود: همانطور که در ماه‌های گذشته پویش‌های موفقی همچون لبخند و حقوق شهروندی در مشهد اجرایی شد به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان نیز پویشی برای مشارکت مردم در برگزاری مراسم افطار خصوصاً در مناطق حاشیه مشهد برای نیازمندان راه اندازی شود تا خیران بتوانند از ثواب ارزشمند افطاری بهره مند شده و فضای صمیمیت و انسجام در مشهد افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سالروز تأسیس هلال احمر بیان کرد: نقش این نهاد در کشور و عرصه بین‌المللی بسیار مهم است و این مجموعه باید نقش خود را به دور از موضوعات سیاسی در خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

حیدری گفت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که در عرصه پیشگیری از بیماری داریم در کنار سبک زندگی و تغذیه اشتباه، افزایش بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را شاهد هستیم اما خوشحالیم بنیادهایی توسط خیران برای حمایت از این بیماران در مشهد شکل گرفته است که تأثیر بسزایی در کاهش رنج این بیماران دارد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها