تیم جراحی پلاستیک برای انجام جراحی های هنگام تولد جمجه، سر و صورت و شکاف لب در نیشابور حضور خواهند یافت.

خدمت رسانی رایگان تیم جراحی تخصصی مرهم در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم با نام موسسه ملی مرهم برای انجام جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های همراه تولد جمجه، سر و صورت در نیشابور حضور خواهند یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: موسسه ملی مرهم یک سازمان مردم نهاد به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی است و تخصصی‌ ترین تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان است.

محمدصادق دشتی افزود: این تیم  ویزیت و درمان رایگان شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری ‌های همراه تولد جمجمه، سر و صورت رادر نقاط مختلف کشور به صورت کاملاً رایگان انجام میدهد.

برنامه ریزی برای حضور این تیم در نیشابور از حدود دو سال پیش آغاز شده است و این موسسه از بیست و هشتم خرداد تا اول تیرماه در نیشابور حضور پیدا می کنند.

محمدصادق دشتی با بیان اینکه این جراحی ها کاملا رایگان و طی ۶ روز انجام می شوند، گفت: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم برای حضور این تیم با ظرفیت سه اتاق عمل در نظر گرفته شده است و افراد پس از ثبت نام می توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند.

افراد واجد شرایط ثبت نام با مراجعه به سایت موسسه مرهم به آدرس  marhamportal.ir و بارگذاری عکس با قالب خواسته شده درخواست خود را ثبت نمایند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها