۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 655159

سان مدعی شد نمایندگان ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از این باشگاه خواسته‌اند به توافق خود با هازارد درباره پیوستن او به رئال مادرید در تابستان پیش رو پایبند بمانند.

ایجنت هازارد به چلسی: به قولی که دادید عمل کنید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد نمایندگان ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از مدیران این باشگاه خواسته‌اند به توافق خود با هازارد درباره پیوستن او به رئال مادرید در تابستان پیش رو پایبند مانده و بر سر راه انتقال او به اسپانیا مانع‌تراشی نکنند. سان ادعا می‌کند که مدیران باشگاه چلسی تابستان سال گذشته به هازارد قول داده‌اند که اگر یک سال دیگر در این باشگاه انگلیسی بازی کند با انتقالش به لالیگا موافقت کرده و هیچ مانعی سر راه او قرار نخواهند داد.

سان می‌گوید رئال مادرید پیش از این برای جذب هازارد قراردادی ۶۷.۹ میلیون پوندی به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد داده که رد شده و رئال حالا قصد دارد با مبلغ بیشتری به میز مذاکره برگردد.

اما حالا هازارد و نمایندگان او به باشگاه چلسی یادآوری کرده‌اند که در تابستان گذشته به هازارد قول داده‌اند که اگر یک سال دیگر در استمفوردبریج به میدان برود با انتقالش به اسپانیا موافقت خواهند کرد. نمایندگان هازارد به همین علت از چلسی می‌خواهند به قول خود وفادار مانده و با پیشنهاد مالی رئال مادرید برای جذب او موافقت کنند.

سان می‌گوید از منابع خود مطلع شده که رئال قصد دارد برای جذب هازارد که تا یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد تا مبلغ ۹۰ میلیون پوند به این باشگاه پرداخت کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها