قزوین_ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب گفت: محتوای مداحی‌ها در ماه رمضان باید مستند به مسائل دینی و دارای محتوای غنی باشد تا تأثیر گذار باشد.

محتوای مداحی‌ها باید غنی و با استناد دینی باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در دیدار جامعه مداحان استان قزوین با حاج سید احمد شمس مداح برجسته کشور که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حاج سید احمد شمس یکی از مفاخر برجسته جامعه مداحی کشور و یکی از عوامل مهم برگزاری دیدار مداحان با مقام معظم رهبری از زمان ریاست جمهوری ایشان است که این مهم نشان دهنده مقبولیت و کسوت ایشان در این زمینه است.

فاطمی نسب گفت: جایگاه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و رسالت آنان در ترویج معارف اسلامی و انقلابی که با استفاده از هنر شعر و مدیحه سرایی اجرا می شود جایگاه والا و ارزشمندی است که این جایگاه چندین بار در سخنان مقام معظم رهبری هم مطرح شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری ذاکران و مدیحهسرایان حسینی را «سرمایه و ذخیرهای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب» خوانده اند و همواره تأکید داشته اند که از این سرمایه باید در جهت اهداف حسینی و فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی که جامعه مداحان را هم تشکیل می دهند یکی از نیازهای ضروری استان است، هر چند که این مهم تا حدود زیادی در زمینه مداحان انجام شده و باقی مانده گروه ها و اقشار هم باید این جبهه سازی را انجام دهند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در زمینه های مختلف با تولید محتوای مناسب در مقابله توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری باید در عرصه های مختلف آرایش نظامی بگیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات رسانه ای مداحان و هیئت های مذهبی را می توان در ذیل همین موارد تعریف کرد و مداحان باید بتوانند با اقدامات رسانه ای جامعه هدف خود را دایره نفوذ خود را افزایش دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی نهادهای انقلابی در جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها