ما دانشجویان انقلابی از اقدام تلافی جویانه دولت و شورای عالی امنیت ملی در برابر بدعهدی‌های طرف غربی آمریکایی حمایت کرده و این اقدام را کاملا در جهت حمایت از توان داخلی و منافع ملی می‌دانیم.

بیانیه ۱۵۷ تشکل دانشجویی خراسان رضوی در حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی

به گزارش قدس آنلاین، ۱۵۷ تشکل دانشجویی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از اقدام شورای عالی امنیت ملی در خصوص بدعهدی آمریکا و اروپا حمایت کردند.
در متن این بیانیه آمده است:
«پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) خط پایانی بود بر سلطه جویی، زورگویی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی از ایران و سرآغازی بود بر عزت و استقلال ملت بزرگ ایران.
انقلابی که باعث شکوفایی استعدادهای جوانان این مرزوبوم شد و فتح پی‌درپی قله‌های علم و دانش و دست یافتن نخبگان ایرانی به دست‌نیافتنی‌های جهان را رقم زد و سایه روحیه ضعف و خمودگی را از سر این کشور برچید و روحیه نشاط، کار و توانایی را سایه گسترانید.
جهان استعمار که از روز اول با تمام توان خود در برابر پیشرفت و عزت و استقلال این کشور ایستاد و در همه توطئه‌های خود طعم شکست را چشید و دید نمی‌تواند با ابزار نظامی، فتنه‌ها، ترورها و  تحریم در برابر سیل خروشان استعدادهای این ملت بایستد و جلوی جهانی شدن این انقلاب را بگیرد و امروز شاهد است که صدای عدالت و آزادی‌خواهی و شکستن یوغ استعمار از جوانان کشورهای جهان بلند شده است، از در سازش و دیپلماسی وارد شد و در میدان مذاکره قصد خشکاندن ریشه استعدادهای ایرانی را کرد که به مدد الهی در این میدان نیز شکست سختی می‌خورد و می‌بینیم ناعهدی‌های آنان نه تنها باعث مشکل در مسیر امیدبخش ایران اسلامی نمی‌شود بلکه به بالنده و تنومند شدن این شجره طیبه منجر می‌شود.
بنابراین ما دانشجویان انقلابی از اقدام تلافی جویانه دولت و شورای عالی امنیت ملی در برابر بدعهدی‌های طرف غربی آمریکایی حمایت کرده و این اقدام را کاملاً در جهت حمایت از توان داخلی و منافع ملی می‌دانیم.

این اقدام دارای پیام روشنی برای طرف‌های بدعهد در برجام است که بدانند درصورتی‌که ملت ایران اراده کند می‌تواند بار دیگر تمام دستاوردهای محدودشده هسته‌ای خود را بازسازی و بازآفرینی کرده و به آن وسعت ببخشد.

امیدواریم طرف‌های اروپایی برجام دست از وعده‌های توخالی خود بردارند و به دنبال راه‌کاری عملی و واقعی در جهت عمل به تعهدات باشند.

ما دانشجویان ضمن حمایت قاطع از دولت و دستگاه دیپلماسی کشورمان خواستار اقدامات متقابل قاطع‌تری در برابر زیاده‌گویی‌های غرب هستیم؛ تجربه گران‌بهای برجام هرگز نباید از خاطرها محو شود، بی‌شک نقشه راه آبادانی ایران اسلامی و حل مسائل اقتصادی در کف پنجه استعداد جوانان این مرزوبوم نهفته است نه در خارج از این مرز و نه در پشت نقاب خندان مکار مستعمرین.

ما تشکل‌های دانشجویی به دولت اعلام می‌کنیم که طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اروپا نیز همانند کدخدایِ بی خِرِد خود یعنی همان احمق‌های درجه یک آمریکایی به تعهدات خود پایبند نیستند و  نه ۶۰ روز دیگر بلکه امروز هم برای از سرگیری جدی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، افزایش غنی‌سازی تا فراتر از ۲۰ درصد و فعال‌سازی دوباره رآکتور هسته‌ای و نیز توجه جدی و عملی به حمایت از تولید داخلی جهت رفع مشکلات اقتصادی موجود در کشور دیر است.

ما دانشجویان انقلابی علاوه بر مطالبه اقدام هوشمندانه و قاطع دولت خواستار پایان دادن به این بازی نافرجام برجام و خروج از آن هستیم و در این زمینه آمادگی خود را جهت همکاری و حمایت از مسؤولان کشور عزیزمان در راستای عزت، اقتدار، استقلال و پیشرفت این مرز و بوم اعلام می‌کنیم».

منبع:فارس

برچسب‌ها