آیین افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امشب برگزار و درهای نمایشگاه از فردا به روی بازدیدکنندگان گشوده می‌شود.

 نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امشب افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین آیین افتتاحیه بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز باحضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در  مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این دوره از نمایشگاه از بعد از ظهر فردا و از ساعت ۱۷ به روی عموم بازدیدکنندگان گشوده می‌شود و تا ۲۰ ماه رمضان ادامه دارد.

علاقه‌مندان همه‌روزه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۴ بامراجعه به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کنند.

بخش‌های عرضه محصولات فرهنگی، دیجتال و عفاف و حجاب از جمله بخش‌های فروش نمایشگاه قرآن هستند که با استقبال بالای مخاطبان روبرو می‌شوند و در کنار این‌ها بخش‌های مختلف هنری، نمایشی، کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای قرآنی و مذهبی کشور می‌پردازند.

همچنین بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال باحضور نمایندگان ۸ کشور برگزار می‌شود که کشور پاکستان میهمان ویژه این دوره است.

دریافت طرح‌ها و ایده‌ها امسال از دیگر نوآوری‌های نمایشگاه است که طی آن تاکنون و از طریق سایت نمایشگاه حدود ۷۰۰ ایده دریافت شده که برخی از این ایده‌ها در نمایشگاه امسال بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها