سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: تیم پدیده سال فوتبالی خوبی را سپری کرد و بازیکنان با انگیزه آن، با عبور از مشکلات فراوان توانستند تیم خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر مطرح کنند.

بازیکنان با انگیزه پدیده این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کردند

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گلمحمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با سپاهان افزود: پس از ۲۹ بازی تنها یک بازی مهم و حیاتی برای ما مانده است و در بازی آینده تنها دریافت سه امتیاز بازی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مهمترین هدف تیم خواهد بود.

وی اظهار داشت: در بازی امروز توانستیم حریف را زیر فشار قرار دهیم و اگر می توانستیم از موقیعتهای خود بهتر استفاده کنیم، بازی را می بردیم.

وی عملکرد داوری را شایسته توصیف کرد و گفت: در صحنه اعتراض 'استنلی' بازیکن سپاهان معتقدم داور این دیدار به خوبی موقعیت را کنترل کرد.

سرمربی تیم پدیده با تشکر از رسانه های محلی خراسان رضوی در پوشش بازی های لیگ برتر افزود: از حمایت های همه مسئولان و هواداران در این مدت تشکر می کنم.

سرمربی تیم سپاهان نیز در این نشست گفت: امروز با وجود فشار تیم پدیده باید بازی را می باختیم، امروز موقعیت های خطرناک بسیار روی دروازه ما وارد شد و معتقدم پدیده شاید لیاقت قهرمانی را داشته باشد.

امیر قلعه نوعی به رعایت اخلاق مداری تیم پدیده در هفته جاری اشاره کرد و افزود: آرزو می کنم تیم پدیده سهمیه آسیا را بگیرد چرا که این تیم و سرمربی شایسته آن لیاقت کسب این عنوان را دارد.

دیدار دو تیم پدیده شهر خودرو و سپاهان در مشهد شنبه شب در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت و تیم های سپاهان و پدیده به ترتیب در جایگاه های دوم و چهارم لیگ برتر قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها