خراسان شمالی- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۱۷ یتیم و ۳۱۹ نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند و نیازمند کمک خیران هستند.

اجرای پویش من یک حامی‌ام با همکاری مشترک کمیته امداد و صداوسیما

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد از آغاز پویش من یک حامی‌ام با همکاری صداوسیما برای کمک به کودکان نیازمند این استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

وی با بابیان اینکه خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش در طرح اکرم ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: هر فرد می‌تواند با پذیرش یک یا چند کودک نیازمند و یتیم و واریز ماهانه ۲۰ هزار تومان حامی مادی و معنوی این کودکان شود.

الهی راد در ادامه بابیان اینکه خیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح عدد یک را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۶۲۷ ارسال کنند و از نحوه اجرای آن مطلع شوند، یادآور شد: همچنین شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ نیز آماده پاسخگویی به‌تمامی سؤالات مردمی برای پیوستن به این پویش است.

وی یادآور شد: در مرحله اول اجرای این طرح بسیاری از مسئولان استانی ازجمله فرمانده هان سپاه تمامی شهرستان‌های این استان به این پویش پیوسته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد تومانی مردم نیکوکار این استان در طرح اکرام ایتام و محسنین طی سال ۹۷، گفت: هم‌اکنون ۱۷ یتیم و ۳۱۹ نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند و نیازمند کمک خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۴۱۹ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند اظهار کرد: در حال حاضر شش هزار و ۲۸۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها