حاجی‌بابایی گفت: سؤال اساسی ما این است مبنای دولت برای افزایش ۱۸درصدی حقوق‌ها چیست و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرد.

 مبنای دولت برای افزایش ۱۸درصدی حقوق کارمندان چیست؟/ ورود دیوان محاسبات

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: با توجه به ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته دولت دیوان محاسبات ورود پیدا کرد.

وی افزود: ابهامات عمده‌ای در تصویب‌نامه تعیین ضریب حقوقی کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وجود دارد، به همین دلیل از دیوان محاسبات خواسته‌ایم که بندهای "الف" و "ی" تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1398 کل کشور، را بررسی کند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون اصل نود نیز در نامه‌ای خواستار گزارش سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با عملکرد دولت در رابطه با قانون مجلس هستند.

وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در دست ندارم که آیا براساس درخواست ما پیگیری خود را شروع کرده است یا نه.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: سؤالات اساسی ما این است که؛ مبنای دولت برای افزایش 18 درصد چیست؟

وی گفت: علاوه بر این باید پرسید؛ مبنای دولت برای حداقل 440 هزار تومان چیست؟ همچنین؛ چرا دولت حقوق دانشجومعلمان را بر اساس مصوبه مجلس افزایش نداده است؟

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: تا آخرین مرحله حصول نتیجه، پیگیر اجرای دقیق این مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت خواهم بود.

وی با گلایه از کندی کار در مجلس افزود: از نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشته‌ام تاکنون هیچ پاسخ و بازخوردی دریافت نکرده‌ام.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها