مسئول پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پذیرش 300 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه در سال تحصیلی 99- 1398 خبر داد.

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 21 تیر برگزار می‌شود

کاشانی/

مسئول پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پذیرش 300 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه در سال تحصیلی 99- 1398 خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدابوالقاسم حسینی زیدی در این ارتباط به خبرنگار قدس گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی این دانشگاه از اول اردیبهشت 1398 آغاز و تا 15 خرداد سال جاری ادامه دارد و آزمون مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه هم در تاریخ 21 تیر1398در مشهد و 17 شهر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطابق آیین‌نامه اجرایی این دانشگاه در سال تحصیلی 99-1398 در مقطع کارشناسی در 6 رشته ادبیات عرب، اقتصاد، حقوق علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و علوم اسلامی از بین برادران شرکت‌کننده، در مجموع 200 نفر در رشته‌های اشاره شده پذیرش خواهند شد.

حسینی زیدی ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد از بین برادران و خواهران شرکت‌کننده 120 نفر در رشته‌های زبان و ادبیات عرب، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، علوم جزایی و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی پذیرش می‌شوند.

این مقام مسئول در ارتباط با پذیرش دانشجویان مقطع دکترا نیز اظهار داشت: برای 6 رشته حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق کیفری و جرم‌شناسی، علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی و فلسفه و کلام اسلامی از بین برادران و خواهران شرکت‌کننده در مجموع 42 نفر پذیرش خواهند شد.

وی متذکر شد: پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه پس از کسب حداقل نمره علمی و موفقیت در مصاحبه علمی و مراحل گزینش صورت می‌پذیرد.

حسینی زیدی اضافه کرد: متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32211412- 051 بخش پذیرش این دانشگاه تماس حاصل نموده، ضمن اینکه می‌توانند به کانال تلگرامی @razavi.ir هم مراجعه کنند.

برچسب‌ها