ایلام- استاندار ایلام گفت؛ مدیران بایست شرایط موجود را درک کنند و خود را با وضعیت موجود وفق دهند.

خود را با شرایط کنونی وفق دهیم

به گزارش قدس آنلاین،  قاسم سلیمانی دشتکی  صبح سه شنبه در نشست تنظیم بازار استان با اشاره به شرایط جدید کشور و جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن گفت؛ مدیران بایست شرایط موجود را درک کنند و خود را با وضعیت موجود وفق دهند و در امور پیش روی خود همسان سازی ایجاد کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه در تنظیم بازار و تعیین قیمت ها بایست انصاف را در نظر گرفت و شرایط استان را سنجید و با توجه به قیمت تمام شده کالا ها عرضه شود، اظهار داشت: مدیران بایست جوری باشد که به ایجاد تسهیل در امور مردم و رضایت مردمی را در پی داشته باشد.

سلیمانی با انتقاد از عملکرد اتحادیه مرغداران گفت؛ ما به بازار اعتماد داریم اما اینجا بایست گفت که برخی از صنوف بازار ازجمله اتحادیه مرغداران خوب عمل نکرد و جواب اعتماد و حمایت ها را نداد و دود آن به چشم برخی مدیران رفت.

وی ادامه داد؛ ما از مدیران موفق که در این شرایط مسائل و مشکلات مردم را درک می کنند حمایت می کنیم و البته آنها نیز بایست این اعتماد و حمایت شکل گرفته را با عملکرد بهتر و خدمت بیشتر به مردم در این شرایط پاس دارند.

استاندار ایلام در ادامه صادرات را راهبردی خوب برای برطرف نمودن مشکل ارزی عنوان کرد و گفت؛ با ارز ۴۲۰۰ بسیاری از نیازهای مردم در حال برطرف شدن است. انتهای پیام/

برچسب‌ها