سرمربی پرسپولیس درباره قراردادش با سرخ پوشان گفت: درباره قراردادم باید بگویم که من یک سال دیگر قرارداد دارم و باشگاه ایرانی به دنبال تمدید قرارداد با من است.

برانکو: پرسپولیس به دنبال تمدید قراردادم است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سایت «vecernji» کراوسی خبر داد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرد که پیشنهادهای جدیدی دارد و در مقابل باشگاه ایرانی نیز به دنبال تمدید قرارداد با او است.

برانکو در نشست خبری بعد از دیدار با ماشین سازی گفت: اتفاقات عجیب و غریبی در این دیدار رخ داد. ما در این بازی ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و ۱۹ شوت به سمت دروازه ماشین سازی زدیم و فقط موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. در این بازی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکنان تیم رقیب خوب دفاع کردند. گلی که به ما زده شد از روی یک اشتباه بود. روی بودیمیر ۳ پنالتی رخ داد اما داور ۲ تای آنها را ندید و تنها یکی از آنها را گرفت.

وی افزود: در این دیدار ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند اما می توانست این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر برسد. چون احساس خوشحالی کمی برای قهرمانی داریم و به سومین قهرمانی متوالی خودمان نزدیک شدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در بازی هفته آخر لیگ مقابل پارس جنوبی ترس ندارد، گفت: بوشهر یک شهر جنوبی در ایران است و هوا آنجا بسیار گرم است. تمام رقبای ما با ۲۰۰ درصد توانشان مقابل ما بازی می کنند و پارس نیز یکی از رقبای سرسخت ماست. ما در چند هفته گذشته نتیجه خوب نگرفتیم و باید در این بازی مواظب باشیم. البته وقتی در تمرینات به بازیکنانم نگاه می کنم خیالم راحت می شود. پنج شنبه قهرمان خواهیم شد.

برانکو در پایان درباره قراردادش با سرخ پوشان گفت: ما در این فصل شانس قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ را داریم. درباره قراردادم باید بگویم که من یک سال دیگر قرارداد دارم و باشگاه ایرانی به دنبال تمدید قرارداد با من است. من اکنون پیشنهادهای جدیدی نیز به دستم رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها