البرز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: در راستای نظارت بر عملکرد مجاری عرضه سوخت و رعایت حقوق شهروندی عملکرد نازل های عرضه سوخت جایگاه های استان البرز از نظر کمی به شکل مستمرمورد آزمایش و کنترل دقیق قرار می گیرد.

نظارت مستمر برعرضه سوخت در پمپ بنزین‌های استان البرز

ابراهیم توسلی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هدف از نظارت بر فعالیت و عملیات سوخت رسانی در جایگاه ها رعایت حقوق شهروندی، عرضه سوخت طبق استاندارهای موجود، جلوگیری از قاچاق سوخت، اجتناب از کم فروشی و یا تخلف های احتمالی است.

وی در ادامه به وجود گروه بازرسی و نظارت بر کمیت سوخت عرضه شده به شهروندان با در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات مورد نیاز همچون پیمانه های معیار در جایگاه های عرضه سوخت اشاره کرد و گفت: نحوه آزمایش به این صورت است که کارشناسان مقدار سوختی را که از هر نازل در جایگاه عرضه می شود را اندازه گیری کرده تا از میزان بودن آن اطمینان حاصل شود.

توسلی افزود: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز علاوه بر کنترل و نظارت بر کمیت سوخت عرضه شده در جایگاهها بر کیفیت آن نیز نظارت دارند و با در اختیار داشتن تجهیزات آزمایشگاهی سیار، سوخت عرضه شده در جایگاه ها را از نظر کیفی نیز بررسی می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: نظارت کارشناسان بر کمیت و کیفیت سوخت در پمپ بنزین ها به صورت مستمر و ماهانه و یا سرزده بدون هماهنگی انجام می شود و در برخی مواقع این نظارت ها به شکل بازدید های مشترک با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط از قبیل اداره تعزیرات حکومتی و اداره استاندارد انجام می شود.

این مسئول در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با عرضه سوخت می توانند با شماره تلفن های واحد بازرسی ۰۲۶۳۲۵۴۲۵۳۱ و روابط عمومی ۰۲۶۳۲۵۴۲۵۱۷ و یا سامانه پاسخگویی۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها