همدان- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آسیب دیدن مامور این اداره در هنگام انجام وظیفه و برخورد با عوامل ساخت‌وسازهای غیر مجاز در همدان خبر داد.

مامور شهرداری همدان مورد ضرب و جرح قرار گرفت

حسین مردانی به خبرنگار قدس آنلاین گفت :  ساعت ۱۸ روز گذشته ماموران این اداره هنگام مشاهده ساهت و ساز غیر مجازی در منطقه شهرک فرهنگیان همدان، واحد نظارتی کنترل ساختمان به متخلف اخطار داده است که با برخورد خشن و دور از مروت یکی از افراد فعال در این ساخت و ساز مجاز مواجه  و آسیب می‌بیند.

وی افزود: در این حادثه مامور شهرداری همدان از ناحیه دست آسیب دیده است که برای درمان به بیمارستان منتقل شد همچنین با مداخله نیروی انتظامی فرد مجروح کننده مامور اداره رفع تخلف های شهرداری همدان شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شد.

مردانی اظهار کرد: طبق وظایف محوله به مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان این اداره گشت‌های متعدد و فعال در شبانه روز برای نظارت و پیشگیری از تخلف‌های ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز دارد و بر اساس قانون هم با متخلفان برخورد خواهد کرد. از شهروندان هم تقاضا داریم تا با پیروی از قانون برای ساخت و سازهای خود مجوز لازم را دریافت کنند. همچنین سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره تخلف‌های مرتبط با ساخت و سازهای غیرمجاز و یا سدمعبر در معابر است.

 انتهای پیام//.

برچسب‌ها