البرز- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز خبرداد و گفت: ۱۸ پروژه توسط خیرین مدرسه ساز در سطح استان البرز در حال ساخت است.

خیرین مدرسه ساز  ۱۸ پروژه آموزشی در البرز احداث می‌کنند

حسن مهرانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  با بیان این که ۱۴ مدرسه خیرساز در سال گذشته به بهره برداری رسید گفت: خوشبختانه با همکاری و کمک خیرین  سال خوبی به لحاظ ساخت و تجهیز مدارس را پشت سر گذاشتیم و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در سال جاری هزینه ای بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان تعهد مالی دارند که بر این اساس ۱۸ پروژه نیز در حال احداث است و به نسبت سال گذشته شاهد بهره برداری از مدارس بیشتری خواهیم بود.

مهرانی گفت: از میان ۳۶ پروژه ساخت مدرسه ۱۶ پروژه بصورت مشارکتی و ۲۰ پروژه بصورت خیرساز بوده که باتوجه به کمبود فضاهای آموزشی در البرز حضور خیرین را غنیمت می شماریم.

وی ضمن اشاره به بحران موجود در فضای آموزشی استان گفت: با بحران زیادی در نواحی ۸ گانه مواجه هستیم اما ناحیه ۲ و ۴ با مشکلات بیشتری مواجه هستند که لازم است اقدامات موثرتری در این مناطق صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها