رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۴۰ هکتار فضای سبز در مناطق کم برخوردار مشهد احداث می‌شود.

۴۰ هکتار فضای سبز در مناطق کم برخوردار مشهد احداث می‌شود

 

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد حاجیان شهری  از افزوده شدن 40 هکتار فضای سبز به مناطق کم‌برخوردار تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: از تلاش‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهری در این زمینه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حاجیان شهری با بیان اینکه نکته بعدی پایداری منابع آبی در فضای سبز است، تصریح کرد: اگر فضای سبز ما از منابع آبی پایدار برخوردار نباشد، با کوچکترین تنش آبی، تمامی زحمات به هدر رفته و شاهد از بین آنها خواهیم بود.

وی افزود: با تدابیر شهردار و پیگیری اعضای کمیسیون تلفیق بالغ بر 100 میلیارد تومان برای تامین آب پیش‌بینی شده تا شاهد رشد کمی بسیار زیادی در شبکه جداسازی آب شرب از آب خام باشیم.

حاجیان شهری با بیان اینکه دو تصفیه‌خانه محلی به منظور تصفیه فاضلاب و تبدیل آن به پساب برای آبیاری فضای سبز یکی در خردادماه و دیگری در شهریورماه به بهره‎‌برداری می‌رسد گفت: با فعالیت این دو تصفیه ‌خانه بخش زیادی منابع آبی مورد نیاز برای فضای سبز مشهد تامین می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: توسعه فضای سبز اجتماعی سبب می‌شود شهروندان با تردد در شهر از فضای ایجاد شده لذت ببرند و نشاط کافی با حضور دراین فضاها بدست آورند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه این فضاها پیوسته مدنظر شورای پنجم بوده و در برنامه‌ریزی‌های سال 98 نیز در اولویت‌بندی‌های کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون تلفیق قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه جدی قرار گرفته و بودجه‌های امسال نیز به همین سمت هدایت شده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها