قزوین_ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تکمیل و واگذاری ۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبر داد.

 ۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر در قزوین تا پایان سالجاری واگذار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین روز چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن که در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به آمار تعاونی مسکن این استان اظهار داشت: ۱۲۰ تعاونی مسکن در استان قزوین وجود دارد.

وی سهم استان قزوین در حوزه مسکن مهر را ۵۸ هزار و ۹۲۹ واحد عنوان کرد و افزود: بخشی از این واحدها از جمله ۳۹ هزار و ۳۷۱ واحد به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بخش دیگری به واحدهای نیمه تمام مسکن مهر در استان اشاره و اضافه کرد: این واحدها شامل یک هزار و ۱۳۴ واحد بوده که ۱۵۶ واحد آن نیز آماده واگذاری است.

حق لطفی از تکمیل و واگذاری ۵ هزار و ۷۲ واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۶، شاهد عدم تقاضا برای برخی از واحدهای مسکن مهر بودیم که در این راستا، با تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی تعداد ۴۲۵ واحد برای مددجویان پیش بینی شد.

وی از تحویل ۱۰ مدرسه در ناحیه شهری مهرگان خبر داد و گفت: این مدرسه توسط اداره راه با ۴۰ درصد رشد فیزیکی برای تامین فضای آموزشی موردنیاز مسکن مهر بویژه در ناحیه شهری مهرگان ساخته شده و تحویل داده می شود.

گفتنی است در این جلسه سایر مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها