فرمانده کل سپاه گفت: منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شده و حوادث روزهای اخیر هم حجم واقعی قدرت دشمن را آشکار کرد.

 آینده نزدیک شاهد شکست پایه‌های آمریکا خواهیم بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه اظهار داشت: امروز انقلاب ما در یکی از زیباترین فراز های خود قرار دارد و دشمن با شکست های سنگین مواجه شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه سیاسی آمریکا غارت ملت ها ایجاد فضای برده داری مدرن و سیطره یکجانبه بر سرنوشت انسان هاست، افزود: این فلسفه مولد جنگ ها و مداخلات ظالمانه است و هرگز مولد قدرت نیست بلکه مولد دشمن است و به تعبیر خود آمریکایی‌ها منجر به ایجاد ریسک در سراسر جهان می شود. چرا آمریکا از حملات گروه‌های جهادی در دنیا می ترسد چون سرزمین های اسلامی سالها توسط آمریکا تحت سیطره قرار داشته است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: این نگرانی موجب شده تا منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شود و حوادث روزهای اخیر هم حجم واقعی قدرت دشمن را آشکار کرد.

فرمانده سپاه گفت: آمریکایی ها در انفعال قرار گرفتند و از تهدید لفظی در شکل منفعلانه خود استفاده کردند. ما با یک دشمن به ظاهر قدرتمند مواجه هستیم اما این دشمن در حال فرسایش است و به عبارتی دچار پوکی استخوان شده و این مسیری است که همه قدرت‌های شیطانی سپری می کنند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه خوردگی تدریجی این قدرت هستیم عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد شکست پایه‌های این قدرت بظاهر بزرگ خواهیم بود چرا که آنها خسته و ناامید و به دنبال راهی برای بازگشت هستند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

برچسب‌ها