۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: 657092

من مهمانی نازپرورده‌ام که میزبان ،آفرینشم را به خودش تبریک گفته و ملائک را به سجده‌ام فرمان داده

 من مهمانی‌ام که پس از هبوط خلیفه میزبان زمین شدم و جسم خاکیم هم نشانه‌ای برای قدرت میزبان شد

 میزبانی‌ام که تو زمین فرود اومدم، خاک رو چنگ زدم و تو کوره راه هبوط وحیرت سرگردان شدم، اما خود میزبان کلمات بازگشت رو به زبونم جاری کرد و چراغ هدایتش رو فرستاد تا گم نشم و جهان با همه عمق و وسعتش اگه میهمان حضور من نبود چه معنایی می‌تونست داشته باشد؟!

  همه چیز برای من خلق شد اما خود من برای میزبان و و الان بهترین فرصته برای اینکه سری به خودم بزنم و میزبان ماهی نو با شوقی جدید هر سال خلق می‌کنه و با شوقی جدید متولد می‌شه تا زیر بارون رحمتش خیس محبت بشم تا به کرانه کرامت جاودانش غرق در شادی بشم و نشانی  باریک و سفید بر سیاهی شب به عنوان کارت دعوتی از سوی میزبان می‌آید تا همه «سن‌»ها را دعوت کند.

و در این پیرایش عظیم مهمان، جرات جوانه زدن پیدا می‌کنه و بهترین فرصت فراهم می‌شه تا لبخندی چروک خورده با چشم‌های رسوب کرده و فرصت‌های از دست رفته اصلاح بشه.

و امشب اولین شبی است که هلال ایمنی از آفت‌ها و سلامت از زشتی‌ها تو آسمون جولون می‌ده. هلال نیک بختی که تو اون شور بختی نیست و امشب از لب طاقچه عادت پایین اومده

هلال امشب هلال ایمنی و ایمان و و نعمت و احسان و سلامت و سلام و من از خشنودترین کسایی که این هلال بر اون طلوع کرده. خدا کنه از منزه‌ترین کسایی باشم که به این هلال نگاه کردم و از هلال امشب این نوید می‌آد که از تمام کرده‌هایی که پشیمونم و شرمسار بخشیده می‌شن به شرط اینکه دوباره تکرارشون نکنم.

امشب یک نشونی تو آسمون اومده تا از خدا بخوام منو سزاوار کرامتی کنه که به دوست ها و اولیای خودش وعده داده، ازش بخوام تا منو به رحمتش تو زمره کسایی قرار بده که استحقاق درجات رفیع تو پیشگاهش دارند.

خدایا تو رو به حق این شب عزیز من رو از انحراف حیرت دور کن.

 خدایا کاری کن تا زیر پرچم یکرنگ صداقت فریاد برائت از گناه رو سر بدم.

 صورت روی و رخ رنگی مدار نباشم

 خدایا کمکم کن تا تو جاده‌های رنگ و ریا از دره صداقت عبور کنم

خدایا کمکم کن تا با داس صداقت خوشه‌های ریا رو از مزرعه دلم بچینم، تو ستایش کوتاهی نکنم، در دینت تردید نکنم.

خدایا کمکم کن به حرمت خودت و این ماه بی‌توجهی نکنم واز دشمنت فریب نخورم و منو از شیطون رونده شده دورم کن.

خدایا کمکم کن اعمالم نذر فریب مردم نشه .

خدایا عنایت کن تا تو این ماه منحرف نشم.

اگر به پستی گرایش پیدا کردم به راستی استوار بشم .

 خدایا منو از چنگال روهایی به غیر خودت رها کن تا  پشت حصار روزمرگی اسیر نشم.

برچسب‌ها