تولیت آستان قدس رضوی به صورت سرزده از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی بازدید کرد.

بازدید سرزده حجت الاسلام والمسلمین مروی از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی با هدف نظارت بر فعالیت‌ بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی به صورت سرزده از چند مجموعه در حرم مطهر بازدید کرد.

این بازدید از فروشگاه نان قدس رضوی آغاز شد، وی در این بازدید با تأکید بر اینکه محصولات رضوی باید دارای بهترین کیفیت باشد، گفت: باید ضمن توجه به رونق تولید، تلاش کنیم محصولات تولیدی در آستان قدس رضوی با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در بازار عرضه شود.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه ضمن حضور در گیت بازرسی ورودی حرم مطهر رضوی از روند خدمت رسانی خدام در ورودی‌های حرم بازدید و با تعدادی از خدام گفت¬وگو کرد.

وی با بیان اینکه زائر در ابتدای حضور در حرم مطهر با شما مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: شما باید با اخلاق و رفتار مناسب با تمام زائران برخورد کنید و سعی کنید ضمن انجام ماموریت‌های محوله کمترین زحمت را برای آن‌ها ایجاد کنید تا خاطره خوش از زیارت داشته باشند.

وی در ادامه ضمن حضور در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد از نزدیک با فعالیت‌های این پایگاه آشنا شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی سپس با حضور در مجموعه «نعیم رضوان» بر ساماندهی توزیع دعوتنامه میهمانسرای حضرت در بین زائران تأکید و نعیم رضوان را یکی از راه‌های این کار دانست تا از این طریق همه زائران بتوانند حداقل برای یک بار از این سفره با برکت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: نباید این راه منحصر به کسانی باشد که آشنا با تکنولوژی های روز هستند، بلکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که حتی افراد بی‌سواد هم بتوانند از این سفره بابرکت بهره مند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان با حضور در دفتر اشیاء پیدا شده، روند جمع آوری و تحویل آن‌ها را بررسی و بر تسریع خدمت رسانی در این دفاتر تأکید کرد.

وی تصریح کرد: امانت داری باید سرلوحه کار این مجموعه باشد و خدام نیز باید تلاش کنند اشیاء هرچند کم ارزش را در کمترین زمان ممکن به این دفاتر برسانند تا به صاحبان آن‌ها برگردد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها