البرز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر در اردیبهشت ماه طی ۵۷عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۱۸۴نفر در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات این استان خدمت رسانی کرده اند.

184 نفر توسط توسط هلال احمر البرز  امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از جمعیت هلال احمر استان البرز ، دکتر ناصرچرخساز اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ یکم الی ۳۱اردیبهشت ماه نجاتگران البرزی در ۵۷ عملیات، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۳مورد حوادث جاده ای، ۵مورد کوهستان، ۵مورد خدمات حضوری، یک مورد دریایی و ساحلی و ۳نفر صنعتی و کارگاهی بوده است.   

دکتر ناصرچرخساز ادامه داد: در عملیات های ماه اخیر به ۱۸۴نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۱۵۷نفر، کوهستان ۱۳نفر، خدمات حضوری ۱۱نفر، دریایی و ساحلی یک نفر و صنعتی و کارگاهی با ۲نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۹نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد همچنین ۴۲نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات این ماه، ۷۰تیم عملیاتی با استعداد ۱۹۱نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها