البرز- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ارزش های والا و ماندگاری دارد، گفت:اگر امروز مقابل دشمن ایستادگی و استقامت نکنیم وچشم مان به دست دشمن باشد موفق نخواهیم شد.

دوران دفاع مقدس ارزش‌های والا و ماندگاری دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یوسف مولایی صبح امروز (پنج شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور مسئولین استانی در آستان مقدس امامزاده محمد (ص) کرج برگزار شد، اظهار کرد: سوم‌ خرداد در میان ایام دفاع مقدس یکی از ایام الله محسوب می شود چراکه به‌ منظور تجدید میثاق دوباره با شهدای سوم خرداد دورهم جمع شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه بایستی سالیان سال از درس‌های این روز عبرت بگیریم، گفت: ۳۴ روز مقاومت مردم خرمشهر با دستان خالی وبدون امکانات و نیروی مسلح آموزش دیده در مقابل رژیم بعث عراق در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر یک روزبه یادماندنی است که باید آن را حفظ کنیم و از آن درس بگیریم از این رو سوم خرداد به نام سالروز ایثار و مقاومت خوانده‌ شد.

سردار یوسف مولایی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ارزش های والا و ماندگاری دارد، گفت: اگر مقاومت نبود الفبای ارزشمند درس پیروزی شناخته نمی شد و درک این ارزش ها بر همگان لازم است.

وی اضافه کرد: اگر امروز با افتخار از آزادی خرمشهر یاد می کنیم باید بدانیم مقاومت، صبر و ایمان نقش بسیار مهمی را در این رحمت الهی ایفا کردند و آرامش امروز را رقم زدند.

فرمانده سپاه استان البرز در بخشی دیگری از سخنانش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: از این پس خرمشهر ها در پیش داریم از این رو ما نیز شرایط کنونی را با سوم خرداد سال ۱۳۶۱ انطباق دهیم تا بتوانیم از این تجمع‌ها بهره کافی ببریم.

وی افزود: مقاومت و جلب رحمت الهی موجب پیروزی می‌شود واگر به‌ درستی این اقدامات انجام نشود به هدف نخواهیم رسید.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه امروز نیز راه برون رفت از مشکلات و محاصره اقتصادی و فرهنگی تمسک به آیات نجات بخش الهی در خصوص وحدت و صبر است، افزود: رزمندگان این آیات  را در عملیات بیت المقدس و سه عملیات قبل از آن سرلوحه خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: اگر امروز مقابل دشمن ایستادگی و استقامت نکنیم، می‌شکنیم و اگر چشممان به دست دشمن باشد و نگاه به دشمن داشته باشیم موفق نخواهیم شد.

سردار مولایی با اشاره به سخنان شهید جهان‌آرا مبنی بر اینکه اگر خرمشهر سقوط کند می‌توانیم آن را پس بگیریم اما اگر ایمان سقوط کند نمی‌توان آن را پس گرفت، افزود: این جملات نشان‌دهنده درک بالای رزمندگان از قرآن کریم و سخنان ائمه اطهار است.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: فراموش نکنیم در سایه توکل به خدا و ائمه اطهارو امید به یاری امام زمان (عج) و پیرو ولایت بودن و نیز وحدت و همراهی مردم می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها