کسی که خبرگزاری قنا را هک کرد به ما از پشت خنجر زد و این جنایت کشورهای حوزه خلیج فارس را در موقعیت نامطلوبی قرار داد

به ما از پشت خنجر زدند

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر اعلام کرد شب ۲۳ ماه مه مصادف است با خنجر زدن از پشت به ملت قطر از طریق جرم حمله هکری برنامه‌ریزی شده و انتشار اخبار جعلی.

به گزارش قدس آنلاین، محمد بن عبدالرحمان، وزیر خارجه قطر به مناسبت دومین سالگرد حمله هکری به خبرگزاری رسمی قطر در شب ۲۳  مه ۲۰۱۷ در پیامی توییتری نوشت: کسی که از پشت خنجر زده به وسیله این اقدامش محاصره ظالمانه خود علیه دولت و مردم قطر را توجیه کرد. جنایتی که ملت‌های کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) را در موقعیت فروپاشی و نامطلوبی قرار داد.

خبرگزاری "قنا"ی قطر اظهارات ادعایی امیر این کشور را منتشر کرد که وی در آن اظهارات، توطئه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس علیه کشورش را محکوم می‌کند.

سپس قنا اظهارات وزیر خارجه قطر را منتشر کرد که در آن بر خارج کردن سفرای دوحه از پنج کشور عربی یعنی عربستان، مصر، کویت، امارات و بحرین تاکید می‌کند.

در پی این اخبار منتشر شده،‌ این خبرگزاری به سرعت اعلام کرد، سایتش از سوی طرف نامعلومی هک شده است و پیام‌های توییتری منسوب به امیر و وزیر خارجه قطر ساختگی هستند و این پیام‌ها پاک شدند.

پنج کشور عربی مذکور به دنبال این امر پنچم ژوئن ۲۰۱۷ به بهانه حمایت دوحه از تروریسم روابط خود را با این کشور قطع کردند و قطر ادعای آنها را به شدت رد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها