البرز- بانوی مدال آور البرز در مسابقات جهانی تکواندو پس از درخشش خیره کننده و کسب مدال نقره جهانی منچستر عنوان کرد: به امید کسب مدال المپیک تلاشی دوچندان خواهم کرد.

برای کسب مدال در المپیک تلاشی دوچندان خواهم کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهلا مومن زاده اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستم دل مردم سرزمینم را شاد کنم و دعای خیر همه ایرانیان برای کسب این مدال پشت سرم بود.

دارنده  مدال نقره مسابقات جهانی  منچستر افزود: برای رسیدن به این مدال ۶ رقابت سنگین را پشت سر گذاشتم و در اولین حضورم در آوردگاه جهانی حریفانی از کشورهای قزاقستان، انگلیس میزبان، روسیه، کرواسی، چین و کره (قهرمان سال گذشته این رقابتها) را پیش رو داشتم که همه حریفانم دارای تجربه در این قبیل رقابتها بودند به همین دلیل هیچ یک از حریفان را دست کم نگرفتم.

مومن زاده با بیان اینکه  تا زمان برگزاری رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ تمام توان و قدرت خود را برای کسب سهمیه این رویداد بزرگ به کارخواهم گرفت، گفت: برای  کسب مدال المپیک خواهم جنگید.

این تکواندوکار ۱۷ ساله  به دلایل اهدای مدالش به شهدا اشاره کرد وگفت: قبل از اعزام به منچستر کنار مزار شهیدی که در خانه تکواندو آرمیده بود جمع شدیم و از حضور این شهید گمنام انرژی گرفتم  وهمانجا عهد کردم در صورت کسب مدال آن را به دایی شهیدم تقدیم کنم.

شاین بانوی تکواندو کار البرزی که پیش از این نیز دو مدال طلا در رقابتهای جهانی نونهالان، یک مدال طلا رقابتهای آسیایی نونهالان را در کارنامه دارد در پایان گفت: از سن شش سالگی تکواندو را زیر نظر استاد مرحومم صبا معصومی شروع کردم و امروز پس از گذشت ۱۱ سال خوشحالم که توانستم آرزوی دیرینه استادم که ایستادن بر روی سکوی قهرمانی جهان بود را جامعه عمل بپوشانم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها