همدان - قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به همراه نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، فرماندار شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی استان از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر شهر همدان بازدید به عمل آورده و در رابطه با رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر نمود.

عزم  وزارت راه و شهرسازی در اتمام مسکن مهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: با تاکید رئیس جمهوری و پیگیری وزیر راه و شهرسازی ، تا پایان امسال جشن اتمام مساکن مهربدون معارض حقوقی درهمدان را خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: در این بازدید تصمیم گرفتیم کلیه نیازهای مساکن مهر شهر همدان اعم از آماده سازی، دیوار های حائل ، خدمات روبنایی مثل مساجد نیمه تمام را هر چه زودتر به سرانجام رسانده و مشکلات آنها را به طور کامل حل نماییم.

وی ادامه داد:  وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است تا از ظرفیت استان ها و توان استانداران برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده شود.

مهرآبادی همچنین  در بازدید از مسجد امام علی (ع) در سایت مسکن مهر گلستان قول مساعد در خصوص این مسجد نیمه کاره در پروژه مسکن مهر را دادند.

همچنین در رابطه با مسیر دسترسی پروژه های مسکن مهر تعاونی نوژه و خیرین که مورد بازدید قرار گرفت مقررشد شهرداری بحث زیرسازی وآسفالت پروژه و راه و شهرسازی بحث دیوارهای حائل را حل نماید.

وی درخصوص آمارکل مساکن مهراستان عنوان کرد: در استان همدان از ۳۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهربالغ بر۳۴هزارواحد به اتمام رسیده وتحویل متقاضی شده که باقی مانده این مساکن به جز فاقد متقاضی حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد است که پروژه های بدون معارض حقوقی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مهرآبادی دررابطه با آمار مساکن مهر درکل کشور گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در کشور، ۲۰۰ هزار واحد نیمه تمام است که حدود ۱۵۰ هزار واحد آن در مراجع قضایی و یا فاقد متقاضی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها