برخلاف خبرهایی که در مورد جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شده است، سرمربی سرخپوشان برنامه‌هایش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه کرده و قصد جدایی ندارد.

برنامه برانکو برای فصل آینده پرسپولیس/ ایوانکوویچ سرخ می‌ماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای سومین فصل متوالی با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران برسد. این تیم پس از چند دوره ناکامی در جام حذفی نیز امسال به فینال این مسابقات راه پیدا کرد تا امشب برای قهرمانی مقابل داماش گیلانیان بازی کند.

سرخپوشان پایتخت با وجود نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند در مسابقات فصل جاری، توفیق گذشته خود را تکرار کنند تا در همان مرحله گروهی حذف شوند.

با این حال عملکرد درخشان برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا پروفسور کروات سرخ ها جایگاه ویژه ای در بین هواداران پرسپولیس پیدا کند. از این رو شایعات اخیر مبنی بر ترک این تیم توسط پیرمرد کروات چندان به مذاق هوادارانش خوش نیامده است تا آنها مدیران باشگاه پرسپولیس را مقصر اصلی این مسائل بدانند.

سرمربی پرسپولیس پیشنهادات جدی از باشگاه های عربستانی و چینی دارد تا با وجود یک فصل مانده به پایان قراردادش با پرسپولیس وسوسه شود. برانکو به دلیل قهرمانی در لیگ برتر ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را به عنوان پاداش دریافت می کند تا میزان مطالبات وی از این باشگاه به ۵۰۰ هزار یورو برسد. رقمی که برانکو می تواند با توجه به آن قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و از این باشگاه جدا شود.

با این حال سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی را مد نظر ندارد. او در آخرین صحبت های خود با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قول مساعد گرفته که بخش قابل توجهی از طلبش را دریافت کند تا با خیالی آسوده به کارش در این تیم ادامه دهد.

سرمربی پرسپولیس برنامه های آتی خود را نیز به باشگاه پرسپولیس تقدیم کرده و زمان شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس و همچنین لیست خرید را نیز قرار است فردا به باشگاه اعلام کند تا نشان دهد برای ترک پرسپولیس هیچ فکری در سر ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها