رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی از میزبانی مشهد برای برگزاری دومین مسابقات آزاد کشوری این رشته خبر داد.

مشهد میزبان دومین مسابقات آزاد کشوری شطرنج می شود
رضا پاشانجاتی در گفتگو با قدس آنلاین گفت: دومین دوره مسابقات آزاد کشوری در رشته سریع در مشهد در تاریخ ۱۶ و ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.
وی ادامه داد: همچنین قرار است،  اولین دوره مسابقات آزاد کشوری برق آسا هیات طرقبه و شاندیز در محل هتل سحاب طرقبه در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ برگزار شود.
رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات سیامی هیات شطرنج طرقبه و شاندیز در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ و عصر آن در هتل سحاب طرقبه، بیان کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی پیشکسوتان خراسان رضوی در رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال با عنوان جام استاد علیرضا تفریشی در هیات شطرنج خراسان رضوی واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی  نیز برگزار می شود.
پاشانجاتی اضافه کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی پیشکسوتان خراسان رضوی در رده سنی بالای ۶۵ سال با عنوان جام استاد تقی برادری ازغند نیز در هیات شطرنج خراسان رضوی واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.
وی با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی استان رده های سنی ۸ ،۱۰و ۱۲ سال در ۲ بخش دختران و پسران و در ۲ رشته برق آسا و سریع، گفت: این دوره از رقابت ها قرار است یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل هیات شطرنج خراسان رضوی برگزار شود.
رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: اولین دوره مسابقات قهرمانی این استان رده های سنی ۱۴،۱۶و۱۸سال در ۲ بخش دختران و پسران و در ۲ رشته برق آسا و سریع قرار است  دوشنبه ۲۰خرداد ماه امسال در محل هیات شطرنج خراسان رضوی برگزار شود.
پاشانجاتی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات سریع آزاد مدرسه شطرنج خراسان رضوی، متذکر شد: این دوره از رقابت ها در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه امسال ویژه رده سنی زیر ۱۸ سال و از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در هیات شطرنج این استان برگزار می شود.
وی از آغاز ثبت نام ترم تابستانه مدرسه شطرنج خراسان رضوی از تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ماه امسال خبر داد و افزود: ثبت نام این کلاس ها با تخفیف ۲۰ درصدی به مدت یک هفته برای علاقه مندان است.
انتهای پیام

برچسب‌ها