ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه عده‌ای با پرچم لا اله الا الله به آرمان‌های منطقه و مقاومت خیانت می‌کنند، تأکید کردند: مقاومت و ایستادگی برابر دشمن هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن به‌مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

خیانت به مقاومت با پرچم لا اله الا الله/ هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت است

 به گزارش قدس آنلاین ، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرهای مختلف این استان در اجتماع نمازگزاران نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه عده‌ای با پرچم لا اله الا الله به آرمان‌های منطقه و مقاومت خیانت می‌کنند، تأکید کردند: مقاومت و ایستادگی برابر دشمن هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن به‌مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

امام‌جمعه داورزن: ایستادگی امام (ره)، نیاز امروز مسؤولان برای عبور از مشکلات است

حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه داورزن که در محل مصلی ‌موقت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خصوصیات مهم شخصیت امام راحل(ره) مقاومت و ایستادگی در مقابل طاغوت پهلوی بعد از انقلاب، در مقابل مستکبران عالم، مقاومت در مقابل مشکلات کشور بود که این صفت مهم نیاز جدی مردم و مسؤولان برای عبور از مشکلات و شرایط امروز ایران اسلامی است.

امام‌جمعه داورزن با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 40سال هر جا مقاومت کرد موفق شد  و دشمنان ماهم بر این مسئله اذعان دارند، افزود: بنا بر اظهارنظر یک تحلیل‌گر آمریکایی، یکی از دلایل اصلی دشمنی آمریکا با ایران این است که جمهوری اسلامی ایران مسیر مقاومت را در پیش‌گرفته و توانسته بر موانع فائق آید.

وی ثمرات ایستادگی را  سبب عقب‌نشینی دشمن دانست و ابراز کرد: در ایران شاه به آمریکا هم نفت داد باج داد توسری هم می‌خورد، عربستان به امریکا هم پول می‌دهد هم دلار هم طبق خواسته آمریکا عمل می‌کند وهم توهین می‌شنود، این‌ها نمونه بارزی از تسلیم شدن است پس بدانیم  هزینه تسلیم بیشتر از مقاومت خواهد بود.

علی‌زاده ادامه داد: اگرچه همه بدعهدی آمریکا را مردم و مسؤولان ما دیده‌اند، اما متأسفانه زمزمه مذاکره به گوش می‌رسد وعده‌ای از رسانه‎ها نیز تلاش فراوانی در این زمینه‌دارند که درواقع آن‌ها را باید نیروی پیاده‌نظام دشمن دانست به‌طوری‌که اینان همان نفوذ که رهبر بزرگوار اشاره کردند امثال این افراد هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  که فرمودند زرنگ‌بازی سیاسی ترامپ مسؤولان و ملت را فریب نمی‌دهد چون واقعاً دروغ‌گویند، ابراز کرد: راهبرد آمریکا مذاکره نیست بلکه فشار است و مذاکره تاکتیک آنان در این مرحله است.

امام‌جمعه داورزن یادآور شد: ازیک‌طرف اظهار دوستی و مذاکره و از طرف دیگر ضربه می‌زنند و دشمنی می‌کنند، تحریم‌ها را گسترش می‌دهند، بنابراین به‌هیچ‌وجه نباید حتی سخن از مذاکره با آمریکا به میان بیاید چون شکی در دشمنی آمریکا با ملت ایران وجود ندارد و ترامپ این آرزو را  به گور خواهد برد.

علی‌زاده با تسلیت فرارسیدن  8شوال روز ویران‌ کردن قبور ائمه در بقیع به  محضر بقیه الاعظم(عج) گفت: حضور مردم در مراسمات مذهبی در ایام ماه رمضان نعمت و ذخیره معنوی کشور است در شهرستان الحمدالله جلسات معنوی قرآن و شب‌های قدر در مساجد با شور و حضور مردم عزیز برگزار شد که نشان از  ظرفیت معنوی جامعه اسلامی ماست.

وی همچنین به‌روز جهانی اهدای خون اشاره کرد و افزود: فرهنگ اهدای خون در جامعه ، نگاه به یاری همنوع است و مردم عزیز برای حفظ سلامتی خودشان در  طرح کنترل فشارخون همکاری کنند.

خطیب جمعه داورزن به اهمیت زکات از نگاه آیات و روایات اشاره کرد و افزود: زکات در خیلی از آیات در کنار نماز آمده و این نشان از اهمیت و جایگاه زکات در اسلام است.

امام‌جمعه سبزوار: گزینه‌ قطعی ملت ایران  مقاومت در مقابل جاه‌طلبی‌های آمریکا است

امام‌جمعه سبزوار گفت: نظام جمهوری اسلامی جنگ‌طلب نیست و گزینه‌ قطعی ملت ایران  مقاومت در مقابل جاه‌طلبی‌های آمریکا است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار اظهار کرد: تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی ثابت کرده هر جا مقابل توطئه دشمن ایستادگی داشته‌ایم پیروزی و عقب‌نشینی دشمن را به همراه داشته است.

امام‌جمعه سبزوار یادآور شد: مقاومت در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی عزت و سربلندی را به دنبال دارد و تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی برابر دشمن هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن به‌مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

مقیسه ادامه داد: ملت ایران زیر بار ، ستم  و تحقیر نمی‌رود و با مقاومت جلوی دست‌اندازی و قلدری استکبار می‌گیرد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی جنگ‌طلب نیست و گزینه‌ قطعی ملت ایران  مقاومت در مقابل  جاه‌طلبی‌های آمریکا است.

امام‌جمعه سبزوار تصریح کرد: دولت امریکا در هفته‌های گذشته بر طبل جنگ می‌کوبید اما روحیه مقاومت طلبی ملت ایران سبب شد آن‌ها دوباره  موضع مذاکره با ایران را مطرح نمایند.

مقیسه با اشاره به انتخابات مجلس در اسفند امسال نیز گفت: برخی نامزدهای با پول و پهن کردن سفرهای رنگین در پی رأی بیشتر هستند بنابراین مردم  هنگام  رأی خدا را در نظر بگیرد چراکه ابن افراد برای انقلاب کار نمی‌کنند.

وی با اشاره به فتنه 98 نیز گفت: این فتنه خیانت به ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

امام‌جمعه سبزوار با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی کشور، افزود: یکی از  عوامل  ماندگاری این مشکل حضور برخی افراد بی‌لیاقت  در پست‌های مدیریتی است.

امام‌جمعه موقت کاشمر: عده‌ای با پرچم لا اله الا الله به آرمان‌های منطقه و مقاومت خیانت می‌کنند

حجت‌الاسلام علی احدی امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه کاشمری در مصلای این شهر، با اشاره به اینکه سخنانی که از تریبون‌های نماز جمعه ایراد می‌شود درواقع بر محور فرمایشات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: جا دارد یک‌بار دیگر از فضای معنوی که در کشور با برگزاری جلسات متعدد قرآن، ادعیه، سخنرانی و معرفت افزایی در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و تمجید رهبر فرزانه انقلاب را نیز به همراه داشت، تقدیر و تشکر کنم.

امام‌جمعه موقت کاشمر یادآور شد: طبق سنوات گذشته در کاشمر نیز شاهد برگزاری محافل و جلسات قرآنی متعددی در گوشه و کنار این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان بودیم، به‌طوری‌که حضور نونهالان و نوجوانان فضای معنوی و وصف‌ناشدنی در این جلسات به وجود آورده بود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات و حوادثی که امروز در دنیا رخ می‌دهد باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز کرد: متأسفانه افرادی از منطقه که پرچمشان پرچم لا اله الا الله است، دست در دست دشمن و صهیونیست گذاشتند و به آرمان‌های منطقه و مقاومت خیانت می‌کنند.

احدی موضوع معامله قرن را ضربه زدن به مقاومت و ایستادگی فلسطین و مسلمانان دانست و افزود: رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل در تلاش است با پشتیبانی آمریکا و برخی از کشورهای غربی و عربی، مقاومت فلسطین را به یک‌شکلی سمبل کند تا نتیجه آن عزت اسلام نباشد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس موافق تشنج و درگیری نیست، افزود: متأسفانه تعداد اندکی از کشورهای منطقه دست در دست اربابانشان مسیری را طی می‌کنند که نتیجه آن ذلت و خاری خواهد بود.

امام‌جمعه موقت کاشمر بابیان اینکه دشمنان همواره در مقابله با ایران اسلامی حرف‌هایشان را سبک و سنگین می‌کنند، ادامه داد: اربابان این کشورهای فریب‌خورده منطقه همواره در برخورد با ایران یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند، در مقطعی که برای مذاکره شرط می‌گذاریم، اعلام می‌کنند نیازی به‌شرط نیست و خودشان را آماده مذاکره می‌دانند و یا اینکه مدعی می‌شوند که باید رژیم برچیده شود اما بعد از مدتی اعلام می‌کنند با رهبران فعلی ایران نیز می‌توان به پیشرفت دست‌یافت.

وی با اشاره به اینکه افق و آینده ملت و نظام ایران روشن است، اظهار کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیرشان اشاره کردند موضوع وحدت و همدلی ملت است، بنابراین تنها راه برون‌رفت از شرایط موجود اتحاد و مقاومت در این مسیر است.

احدی با تأکید بر اینکه مسؤولان کشور در جریان مشکلات طاقت‌فرسای مردم قرار دارند، بیان کرد: اگرچه ممکن است این مشکلات و گرفتاری‌ها افزایش یابد، اما آنچه مهم است و باید موردتوجه قرار گیرد این است که با درک صحیح از شرایط و شناخت از توطئه دشمنان نباید در برابر قدرت‌ها کم بیاوریم. چراکه راه نجات ما همان مقاومتی است که خودشان معنا کردند راه را تشخیص دهیم موانع را برطرف کنیم و با استقامت به پیروزی دست‌یابیم.

امام‌جمعه گناباد: پیروزی از مسیر مقاومت می‌گذرد

حجت‌الاسلام حسن صادقی امروز در اجتماع نمازگزاران گنابادی با تأکید بر اینکه ایستادگی در مسیر انقلاب منجر به کسب پیروزی و موفقیت شده است، گفت: هرزمانی که در این مسیر از خود سستی نشان دادیم، ضربه خورده‌ایم.

امام‌جمعه گناباد با اشاره به توافق‌نامه برجام اظهار کرد: هرچه ما در این ماجرا بیشتر عقب‌نشینی کردیم بدعهدی‌های آمریکا بیشتر شد، اما زمانی که در شورای امنیت تصویب  شد که ایران نسبت به بدعهدی‌ها عکس‌العمل نشان خواهد داد و از سطح همکاری‌های داوطلبانه خود خواهد کاست ابتدا امریکا و غربی‌ها تهدید کردند و شاخ‌وشانه کشیدند ولی درنهایت عقب‌نشینی کردند.

صادقی با اشاره به درخواست مذاکره از سوی ترامپ اضافه کرد : امریکا در این درخواست خود صادق نیست و مذاکره فقط یک دام است و قطعاً ایران در این دام گرفتار نخواهد شد.

وی تأکید کرد: تنها راه سربلندی و پیروزی بر استکبار از مسیر مقاومت می‌گذرد.

خطیب جمعه گناباد با یادآوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یادآور  شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌امین سالگرد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باید موردبررسی قرار گیرد در ادامه مسیر انقلاب سرلوحه قرار گیرد.

امام‌جمعه بردسکن: مسؤولان کشوری قدر این مردم قدرشناس را بیشتر بدانند

 امام‌جمعه بردسکن گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ، ارتحال حضرت امام برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر نشان داد که مردم قدرشناسی هستند و مسئولان کشور باید بیش از این‌قدر این مردم را بدانند.

 حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور مردم در مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی اظهار کرد: بنا گفته مقام معظم رهبری حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تمامی محاسبات دشمن را به هم‌ریخت، چراکه دشمن فکر می‌کرد با اراجیف خود در فضاهای مجازی می‌تواند مانع حضور مردم در برنامه‌های مختلف انقلاب شود.

امام‌جمعه بردسکن یادآور شد: مردم قدرشناس ما با حضور در مراسم مختلف و نیز مراسم ارتحال حضرت امام راحل نشان دادند که راه و مکتب امام را ادامه می‌دهند و همچنان با پیروی از منویات خلف صالح حضرتش پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 وی با ابراز خرسندی از انتصاب فرزندی از دیار این شهرستان به‌عنوان فرماندار توسط استاندار خراسان رضوی گفت: امید است سرعت خدمت‌رسانی و ادامه فعالیت‌های انجام‌شده با سرعت بیشتری دنبال گردد.

امینی از سفر استاندار خراسان رضوی به جهت تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و افزود: این شهرستان کلکسیون معادن طلا، آهن و مس است که امید است با توجه به بعد اقتصادی، رشد بیش‌ازپیش  منطقه را شاهد باشیم.

 وی با دعوت از همه سرمایه‌گذاران گفت: شهرستان بردسکن با داشتن مدیران دلسوز دارای پتانسیل‌های اقتصادی فراوانی است که هر سرمایه‌گذاری در شهرستان می‌تواند ازلحاظ اقتصادی دارای صرفه درآمدی اقتصادی بالایی باشد.

 امام‌جمعه بردسکن، بابیان اینکه بردسکن می‌تواند علاوه بر اشتغال تمام جوانان منطقه از دیگر شهرستان‌های هم‌جوار هم نیرو جذب داشته باشد، اظهار کرد: قطعاً در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام رونق تولید نام‌گذاری شده است با تدوین برنامه‌های اقتصادی در سایه مشارکت و همراهی می‌توانیم به موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی در حوزه تولید و اشتغال برداریم.

 امینی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به رشد و تعالی خود رسیده است، بیان کرد: دشمن امروز در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران به تنگ آمده است و ملت بزرگ ایران با استمرار حرکت و پافشاری در این مسیر با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به موفقیت‌ها و افتخارات بزرگی دست خواهد یافت.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها